Toyota Grand Highlander 2024 року більший і просторіший за звичайний Highlander , але він може запропонувати більше. Grand Highlander має три варіанти трансмісії, включаючи гібридну установку на 362 к.с. від квазіседана Toyota Crown . Щоб покращити внутрішнє оформлення та покращити комфорт їзди порівняно зі звичайною версією, Grand Highlander має перероблену задню підвіску.
Toyota доведеться пробачити людям, які думають, що нещодавно представлений Grand Highlander є просто версією XL звичайного Highlander. Новий запис виходить за рамки того, що він просто більший, але припущення, що базуються на розмірі, неминуче відбудуться, коли на популярній табличці з’явиться прикметник, як-от великий , і Highlander виявився досить популярним.
За останні два роки Toyota продала майже 487 000 Highlander, що зробило трирядний середньорозмірний позашляховик другим за продажем позашляховиком у США після лише компактного RAV4 . Однак бренд вважає, що на кістці більше м’яса, тому він представляє Toyota Grand Highlander 2024 року, щоб наситити клієнтів, які жадають великого інтер’єру без надто громіздкого кузова. По суті, Toyota очікує, що Grand Highlander заповнить простір між повнорозмірною Sequoia та звичайним Highlander.Розмірно він робить саме це. Маючи 201,4 дюйма спереду назад, Grand Highlander на 6,5 дюймів довший за свого меншого брата і приблизно на 7 дюймів коротший за Sequoia. Grand також на 2 дюйми вищий і на 2,3 дюйма ширший за звичайний Highlander. Маючи приблизно 116 дюймів між осями, колісна база більшого Highlander приблизно на 4 дюйми довша, ніж його аналог.
Очевидно, що збільшені зовнішні пропорції Grand Highlander перетворюються на більш просторий інтер’єр, особливо у вантажній частині та третьому ряду. Порівняно зі звичайним Highlander, крайній задній ряд Grand отримує 5,5 дюймів простору для ніг (33,5 проти 28 дюймів). Також є додатковий дюйм простору для голови та понад 2 дюйми додаткового простору для плечей. Цей автор розміром 5 футів 10 дюймів сидів у збільшеному третьому ряду та виявив, що це справді зручно, навіть коли капітанські крісла другого ряду повністю зсунуті назад. Також приємно, що Toyota має порт USB-C і подвійні підстаканники для підвісного двигуна. пасажирів позаду. На відміну від звичайного Highlander, Grand пропонує вентильовані капітанські крісла другого ряду, але лише в найкращій комплектації Platinum. XLE та Limited є єдиними іншими моделями; обидві доступні з сидіннями другого ряду, які відкриває додаткове місце для восьмого пасажира.
З сімома чи вісьмома людьми на борту Grand Highlander може похвалитися 21 кубічним футом вантажного об’єму позаду третього ряду (на п’ять більше, ніж у меншій версії). Розташування сидінь у двох задніх рядах відкриває 98 кубів місця для речей, що на 14 більше, ніж у звичайного Highlander.
Grand Highlander побудований на тій же платформі TNGA-K, що лежить в основі звичайного Highlander. Звичайно, Toyota зробила більше, ніж просто збільшила свої пропорції. Нам сказали, що конструкція Grand більш жорстка загалом завдяки додатковим точковим зварюванням і додатковим адгезивам, які, як очікується, також допоможуть зменшити рівень шуму, вібрації та жорсткості. Кажуть, що поряд із покращеною NVH внутрішня комплектація та комфорт їзди Grand Highlander отримали оновлену задню підвіску. Toyota каже, що структурні зміни багатоважільної системи на більшому Highlander були розроблені, щоб максимально збільшити простір у третьому ряду та вантажному відділенні, а також зробити поїздку комфортнішою.
Можливо, найбільшою різницею між двома Highlander є ексклюзивна гібридна силова установка Grand (під назвою «Hybrid Max»), яка запозичена з квазіседана Toyota, Crown з високим ходом. Хоча його переналаштували для використання в Grand Highlander, а саме для підтримки його максимальної тягової потужності 5000 фунтів, гібридна установка, як кажуть, подібна. Toyota не опублікувала багато технічних специфікацій про силовий агрегат Grand Highlander Hybrid Max, за винятком того, що він видає 362 кінські сили та 400 фунт-фут крутного моменту. Тим не менш, позашляховик повинен продовжувати поєднувати 2,4-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і двома електромоторами. Один з них приводить в дію виключно задню вісь (що забезпечує повний привід), а інший — між газовим двигуном і шестиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Як і у випадку зі звичайним Highlander, Grand доступний лише з турбонаддувом, що працює лише на газі, і менш потужним гібридом, надаючи покупцям три варіанти вибору. Toyota не оприлюднила вихідні дані для обох силових агрегатів, але нам сказали, що обидва вони по суті однакові, крім обов’язкових змін налаштування, звичайно. У меншому Highlander це означає 2,4-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 265 к.с. з турбонаддувом і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, а також 2,5-літровий чотирициліндровий двигун з варіатором і двома електродвигунами, які разом дають 243 к.с. Toyota оцінює останній буде заробляти до 34 миль на галон разом. Обидва силові агрегати доступні для Grand з переднім або повним приводом.
У той час як звичайний Highlander має досить виразний вигляд із помітними бічними поверхнями, ми вважаємо, що Grand виглядає більш зрілим. Він має більший профіль, який очолює напориста чашка, і люди кажуть, що решітки BMW завеликі? Решта дизайну є необхідним для більшості сучасних позашляховиків: висока поясна лінія, нижня частина кузова та доступні 20-дюймові колеса.
Усередині Grand Highlander Platinum, який ми бачили на власні очі, випромінював атмосферу Lexus завдяки привабливим матеріалам і м’яким на дотик поверхням. У той час як цифрове дзеркало заднього виду та проекційний дисплей має лише найвища комплектація, вона поділяє 12,3-дюймову цифрову панель приладів із рангом нижче Limited. Обидві комплектації також мають стандартну шкіряну оббивку, кермо з підігрівом, передні сидіння з підігрівом і вентиляцію, а також підігрів задніх сидінь.
Усі три комплектації Grand Highlander оснащені чітким 12,3-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи з бездротовими Apple CarPlay і Android Auto. Усі вони мають велику центральну консоль із бездротовою зарядною панеллю під фізичними елементами керування блоком HVAC. Ми також цінуємо ковзну кришку для великого контейнера на центральній консолі, який, за словами Toyota, достатньо великий, щоб вмістити планшет. Як і у випадку з усіма Toyota, кожен Grand Highlander має низку стандартних технологій допомоги водієві, які включають адаптивний круїз-контроль, автоматичне екстрене гальмування, систему підтримки смуги руху та навіть моніторинг сліпих зон із попередженням про поперечний рух ззаду. Тільки Platinum має систему камери з оглядом на 360 градусів. Toyota поки не повідомляє, скільки коштуватиме Grand Highlander 2023 року і коли він надійде в продаж. Очікується, що ці деталі будуть оголошені найближчими місяцями. Якби нам довелося вгадувати, ми б очікували, що нова версія XL буде коштувати десь від 43 до 56 тисяч доларів. Це зробило б його трохи дорожчим, ніж звичайний Highlander, але не забувайте, що Grand – це більше, ніж просто розмір.