Після роботи під капотом незліченних моделей Camry, Sienna, Highlander та багатьох інших моделей 3,5-літровий V-6 від Toyota поступово виходить зі сцени. У ході, поширеному в усій галузі, чотирициліндровий двигун з турбонаддувом витісняє атмосферний V-6. З модельним роком 2023 Highlander приєднується до клубу чотирициліндрових двигунів, але Toyota робить цю зміну максимально непомітною.
Зі зменшенням кількості циліндрів зменшується кількість кінських сил, тепер 265 поні проти 295 раніше. Але турбокомпресор забезпечує компенсаційний приріст крутного моменту, який зростає до 310 фунтів на фут з 263. Тим не менш, маючи 4529 фунтів для руху, чотири турбонаддуви часом напружуються, утримуючи нижчі передачі, коли потужніший V-6 може впевнено перемикатися на вищу передачу. Це враження від працьовитої чотирициліндрової турбіни народилося під час нашого тестування повнопривідного Platinum. Час розгону до 60 миль/год меншого двигуна за 7,2 секунди відстає на 0,5 від показника для повнопривідного V-6, і те ж саме було вірно з розгоном у нашому тесті від 5 до 60 миль/год.
У Highlander пропозиція посиленої трансмісії (за ціною 1400 доларів у більшості комплектацій) є чотирициліндровим гібридом. Маючи загальну потужність у 243 кінські сили, газоелектричний комбо майже зрівнявся з характеристиками прискорення турбочетвірки під час розгону до 60 миль/год. Гібрид Highlander (знову ж таки з повним приводом) лише трохи відставав від 2.4T до 60 миль/год за 7,3 секунди , але він ще більше відставав у тесті на проходження 50-70 миль/год, витримуючи 5,2 секунди від турбочетвірки. 4.7.
Отже, 2.4 turbo не може цілком зрівнятися з V-6 у прискоренні, але залишається (тільки) попереду гібрида. Водіння нового двигуна, однак, без докорів. Наддув турбіни плавно інтегрований, а відгук досить лінійний для форсованої четвірки. На низьких швидкостях на гірській місцевості, коли ви просто натискаєте на газ, деякі двигуни з турбонаддувом можуть розвиватися нерівномірно, але не цей. Допомагає те, що Toyota поєднує форсований двигун із хорошою восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, а не CVT, як у Subaru Ascent . Крім того, Toyota стверджує, що новий двигун має таку ж тягову потужність у 5000 фунтів, як і V-6.
Ми просто бажаємо, щоб двигун звучав щасливіше у своїй роботі. Як тільки двигун досягає 3000 обертів на хвилину або близько того, махінації чотирикутника стають менш ніж мелодійними. Однак він затихає під час руху, і ми зафіксували 68 децибел при постійній швидкості 70 миль/год, трохи краще, ніж V-6.
Перевага, яку ви очікуєте від зменшення розміру двигуна, полягає в покращенні економії палива, а витрата бензину Highlander 2023 року справді покращився, але незначно. З повним приводом Highlander 2.4T оцінює EPA 24 милі на галон у змішаному режимі, 21 милю на галон у місті та 28 на шосе, що лише на 1 милю на галон краще, ніж попередній V-6 загалом. (Версія з переднім приводом витрачає ще 1 миль на галлон за всіма трьома параметрами.) Гібрид Highlander є справжнім чемпіоном із витратою бензину, за комбінованими оцінками EPA 35 миль на галлон для повного приводу та 36 миль на галлон для переднього приводу. , числа, які лідирують у полі.
Крім заміни двигуна, досвід водіння Highlander практично не змінився. Поїздка спокійна, а структура кузова здається міцною, навіть коли ви в’їжджаєте в яму, яка виявляється в останню хвилину. Рульове управління, однак, не відчуває зв’язку ні з чим за межами брандмауера (і перемикання в режим Sport не допомагає, оскільки це впливає лише на трансмісію). Ми розуміємо, що це не той тип машини, який, ймовірно, буде обраний для різьблення каньйону в неділю вранці, але краще налаштований кермо буде вітатися навіть у більш звичайних поїздках, наприклад, коли ви їдете поблизу бетонних бар’єрів у будівництво-звужені смуги. Управління не є ані особливо спортивним, ані незграбним — приблизно те, чого ви очікуєте від позашляховика сімейного розміру, — а зчеплення ковзання вагою 0,84 г відповідає показникам конкурентів. Натисніть на гальма,ми записали з Hyundai Palisade 2023 року ).
У добре обробленому салоні модель 2023 року приносить кілька технічних оновлень. Limited і Platinum отримують цифрову панель приладів, а тут дебютує найновіша інформаційно-розважальна система Toyota. Стандартний для Limited і Platinum і опціональний для XSE і XLE широкий 12,3-дюймовий сенсорний екран розташований високо на центральній панелі та може похвалитися процесором без затримок і чіткою графікою. Ручка гучності далеко доступна, і нам не вистачає ручки налаштування, але сьогодні це зручность, яка швидко зникає. Натомість водій взаємодіє з аудіосистемою за допомогою кнопок на кермі. З такою великою площею екрана ми також хотіли б мати можливість показувати кілька функцій одночасно, але це можливо лише за допомогою Android Auto або Apple CarPlay, обидва з яких бездротові.
Під екраном фізичні елементи керування мікрокліматом добре розподілені за функціями, що робить систему простою у використанні. А під нею знаходиться полиця для вашого телефону, який тепер пропонує бездротову зарядку (раніше бездротовий зарядний пристрій незручно розташовувався в ящику для зберігання консолі). Як і раніше, на приладовій частині з боку пасажира є ще одна зручна полиця.
Як і в усіх позашляховиках середнього розміру, капітанські крісла другого ряду Highlander досить просторі для дорослих, і покупці також можуть вибрати багатомісне сидіння середнього ряду в чотирьох із шести рівнів комплектації. Картина менш райдужна на крайньому задньому сидінні, де низька подушка змушує сидіти з піднятими колінами, а простір для ніг коливається від допустимого до майже відсутнього, залежно від положення сидінь середнього ряду. І не розраховуйте перевозити багато багажу з використанням третього ряду. Якщо ви регулярно користуєтеся третім рядом, у цьому сегменті є більш просторі варіанти — Chevrolet Traverse та Volkswagen Atlas , якщо назвати лише два. Toyota явно усвідомлює цей недолік, оскільки представляє довший і просторіший Grand Highlander для тих, хто регулярно перевозить натовп.
Цього року заміна двигуна не змінила нашу думку про Highlander. V-6 був сильнішим виконавцем, але turbo four є достатнім. 2.4T отримує кращий пробіг, але не набагато кращий. Ми продовжуємо думати, що гібрид Highlander з його зірковим споживанням бензину — це шлях. І з великої кількості комплектацій Highlander усі, крім двох, дають вам такий вибір.
2023 Toyota Highlander Platinum AWD
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 7 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: $52 560/$54 372
Опції: підножки, $599; відеореєстратор, 375 доларів; підлога з килимовим покриттям і вантажні килимки, 358 доларів; поперечні бруски багажника на даху, 350 доларів; дверні крайки, 130 дол
ДВИГУН
Рядний 4-клапанний двигун із турбонаддувом і проміжним охолодженням, 16-клапанний двигун DOHC, алюмінієвий блок і головка, канал і безпосереднє вприскування палива. Робочий об’єм
: 146 дюймів 3 , 2393 см 3
Потужність: 265 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 310 фунт-фут при 1700 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільні
гальма, передня/задня: 13,3-дюймовий вентильований диск/13,3-дюймовий диск
Шини: Goodyear Eagle Touring
235/55R-20 102V M+S
РОЗМІРИ
Колісна база: 112,2 дюйма
Довжина: 194,9 дюйма
Ширина: 76,0 дюйма
Висота: 68,1 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий/правий: 55/49/31 футів 3
Об’єм багажника, позаду передній/задній/правий: 84/48/16 футів 3
Споряджена вага: 4529 фунтів