У світі пікапів Toyota Hilux більше схожа на солідну, надійну робочу конячку, ніж на виставлену поні. Його утилітарний підхід до перевезення вантажу може не так привертати увагу, як шикарний VW Amarok і яскравий Ford Ranger, але це один із найпрактичніших і найдоступніших пікапів, які ви можете купити.
На жаль, основний підхід Toyota Hilux «повернення до основ» також стосується її зовнішнього вигляду. Просто спробуйте пригадати, як це виглядає на фото вище, не проводячи вгору. Хитро?
Вантажівки Invincible X із найвищими характеристиками мають агресивніші бампери з металевими захисними накладками та більш спортивну чорну решітку радіатора, але навіть вони не зрівняються з Ford Ranger Raptor, схожим на леді.
На щастя, Toyota Hilux має кілька хитрощів у своєму рукаві – або, точніше, у своєму салоні. Він виглядає набагато схожіше на автомобіль, ніж більшість пікапів, завдяки широкій приладовій панелі, утопленим циферблатам і – у всіх моделях, крім початкового рівня – інформаційно-розважальній системі з 7-дюймовим сенсорним екраном. Дуже шкода, що цей дисплей трохи забарвлений, щоб використовувати його в дорозі.
Настільки ж незручними є тісні задні сидіння, які ви отримуєте в моделях Extra Cab. Вам буде краще заощадити трохи грошей і повністю відмовитися від них або заплатити додатково за Hilux з подвійною кабіною, яка постачається з належним набором задніх сидінь.
Простір у багажному відсіку залежить від того, яку з цих моделей ви виберете, тому одинарна кабіна є найбільш місткою, за нею йдуть моделі з додатковою кабіною та подвійною кабіною. Ви зможете перевозити більше тонни на кузові, яку б вантажівку ви не вибрали.
Коли справа доходить до вибору двигуна для вашої Toyota Hilux, вибір менший, оскільки всі версії оснащені 2,4-літровим чотирициліндровим дизелем. Цей агрегат потужністю 150 к.с. робить Toyota Hilux далеко не найпотужнішим пікапом у продажу, але він має достатньо потужності, щоб перевозити вас, кількох пасажирів і пристойний вантаж без зайвої метушні. Він навіть розрахований на буксирування причепа з гальмами вагою від 3200 до 3500 кг – залежно від обраної моделі.
Те, як Toyota Hilux справляється з нерівностями та крутими поворотами, менш вражаюче, ніж буксирні можливості Toyota Hilux. Звісно, його легке кермування та пристойний огляд вперед роблять маневр у місті досить вільним від стресу, але на сільській дорозі він підстрибує та нахиляється на поворотах, що не заважало б більш надійним вантажівкам.
Ви також не отримуєте круїз-контроль як стандарт у моделях початкового рівня, і дуже шкода, що автоматичне екстрене гальмування зарезервовано для моделей середнього класу та вище.
Тим не менш, заплатите трохи більше за одну з цих вантажівок Icon або Invincible, і ви отримаєте добре обладнаний, надійний пікап, який ставить практичність вище шикарного зовнішнього вигляду. Для отримання додаткової інформації читайте наші детальні розділи з оглядом інтер’єру , практичності та водіння Toyota Hilux.