Ходять чутки, що Toyota і Suzuki спільно розробляють новий спортивний автомобіль, повідомляє Motor1.com з посиланням на японський журнал.
Повідомляється, що двомісне купе матиме 1,0-літровий трициліндровий двигун потужністю 120 к.с., який буде розташовано посередині, і важитиме менше, ніж Toyota GR86 .
Кажуть, що проект був натхненний MR2, а ціна, можливо, починається від 16 000 до 20 000 доларів.
Духовний спадкоємець Toyota MR2 із центральним розташуванням двигуна може бути на шляху — і він може мати традиційний газовий двигун. В Інтернеті ширяться чутки про те, що Toyota і Suzuki разом розроблять новий легкий спортивний автомобіль (імовірно, Daihatsu також залучена).
Кілька повідомлень сьогодні випливають із статті японського журналу Best Car , яку Motor1.com цитує як заяву про те, що «дитячий спортивний автомобіль», про який давно ходять чутки, створений у результаті партнерства між Toyota і Suzuki, все ще існує. Звичайно, офіційно нічого не було оголошено — ні імені, ні чогось іншого. Все, що ми маємо зробити, це спекуляції, підживлені останніми концепціями, такими як Toyota Sports EV, зображений вище.
Toyota вперше представила цей візуально вражаючий концепт-кар ще в грудні 2021 року серед майже 20 інших концептів. Поточні чутки описують іншу силову установку, але з двигуном внутрішнього згоряння, а не з електродвигуном. У звітах стверджується, що він матиме 1,0-літровий трициліндровий двигун, розташований посередині, також згадується можливість гібридної системи.
Очікується, що спортивний автомобіль, як би він не називався, буде легким. Згідно з повідомленнями, він важитиме лише 2204 фунти. Для порівняння, це легше, ніж Mazda Miata , яка перехилила наші терези у 2345 фунтів. Це також зробило б його легшим за Toyota GR86, спортивне купе з переднім двигуном і заднім приводом вагою 2838 фунтів.
Це добре, що спортивний автомобіль Toyota-Suzuki-Daihatsu, як очікується, буде таким легким, тому що його крихітний двигун не вважається дуже потужним. Вважається, що з об’ємом вдвічі менше звичайної пляшки газованої води, трибак виробляє лише 120 кінських сил і 147 фунт-фут крутного моменту. Інший трициліндровий двигун Toyota приводить у дію GR Corolla та видає запаморочливу потужність 300 к.с. , що з помстою запускає гарячий хетчбек у бездоріжжі.
Повідомляється, що Suzuki розробляє двигун, а Toyota має намір адаптувати підвіску Yaris поточного покоління для використання на новому спортивному автомобілі. Незрозуміло, на якій платформі буде побудований автомобіль, однак його загальна довжина становить 165,3 дюйма з колісною базою 100 дюймів. Можливо, випадково ці вимірювання збігаються з GR86.
Очевидно, ми не можемо підтвердити, чи правдиві чутки. Навіть якщо вони є, ми не впевнені, що Toyota буде продавати його в Америці, особливо тому, що він може боротися, щоб знайти успіх. Рівень прибутку був би неймовірно малим, оскільки звіти стверджували, що ціна автомобіля може становити від 16 000 до 20 000 доларів. Тим не менш, наше бажання ентузіастів змушує нас залишатися надією, хоча ми не очікуємо побачити це ще принаймні рік чи два.