Після того, як Toyota нарешті зайнялася виробництвом електромобілів, вимушена карколомним розгортанням державних стимулів, Toyota не втрачає часу на розробку справжніх платформ електромобілів і будівництво заводів з виробництва акумуляторів. Її новий генеральний директор Кодзі Сато – колишній керівник преміального бренду Lexus – нещодавно розширив стратегію електрифікації Toyota до 10 нових автомобілів і 1,5 мільйона одиниць, що виробляються щорічно до 2026 року.
Це величезне підприємство, яке вимагатиме великих інвестицій у акумулятори, і Toyota обрала для цього постачальника Tesla LG . Повідомляється, що LG Energy співпрацюватиме зі спеціальним заводом з виробництва акумуляторів потужністю 20 ГВт-год у США, щоб майбутні електромобілі Toyota або Lexus, які продаються тут, могли скористатися новою урядовою схемою податкових кредитів на електромобілі , яка діятиме до 2032 року.
Новий завод акумуляторів Toyota у США обійдеться на північ від 2 мільярдів доларів США, як і спільне підприємство LG з Honda з виробництва пакетних акумуляторів. Toyota, однак, висловила перевагу циліндричним елементам, таким як батарея типу 4680, у розробці якої LG, як кажуть, випередила іншого постачальника Tesla – Panasonic .
Щодо того, які електромобілі Toyota на новій платформі будуть призначені для ринку США, є підтвердження для великого 3-рядного SUV, виготовленого в Америці . Крім того, Toyota нещодавно також продемонструвала свій перший концепт електричного пікапа Hilux Revo BEV . «Багатоплановий підхід» Toyota до електрифікації свого портфоліо включає локалізацію моделей для особливостей кожного ринку, тому електричний Hilux Revo цілком міг би пробитися в США.
Відомий аналітик автомобільної промисловості Сенді Манро офіційно заявив, що «слона» Toyota не можна недооцінювати, якщо компанія справді інвестує себе в досягнення мети. Він згадав, що досить часто був свідком того, як Toyota " перевернула великий човен " і завойовувала ринок, на якому вона раніше не мала досвіду. За його словами, Toyota може «розчавити вас, як жука» в процесі, наздогнавши нинішніх лідерів у галузі, таких як Tesla.
Нещодавно інженери Toyota розібрали Model Y і залишилися вражені , похваливши ефективність складання та відсутність зайвих компонентів, тож, схоже, Toyota уже вибрала модель для наслідування електромобіля, до якого прагнути та намагатися перемогти.