Land Cruiser 2024 випускається у версіях 1958 року, Land Cruiser і First Edition, базова ціна моделі 1958 року становить близько 50 000 доларів США.
Кожен Land Cruiser оснащений 2,4-літровим чотирициліндровим гібридним двигуном з турбонаддувом, який забезпечує 326 кінських сил і 465 фунт-фут крутного моменту.
Усі TLC мають постійний повний привід із блокуванням центрального та заднього диференціалів; також доступні від’єднуваний передній стабілізатор поперечної стійкості та 33-дюймові шини.

Toyota Land Cruiser 2024

Сьогодні компанія Toyota офіційно презентувала новий Land Cruiser 2024 року, відродившись, що не було несподіванкою, враховуючи постійну популярність цієї таблички в усьому світі. Тепер ентузіасти бездоріжжя, які націлені на подорожі за містом, зможуть вирушити на трасу на новому Land Cruiser замість того, щоб роками чекати, поки ціна вживаного Land Cruiser з великим пробігом впаде.

Слід очікувати, що Toyota не відійде від цього культового автомобіля. Замість цього автовиробник назвав тайм-аут і використав його, щоб повністю відірватися від дедалі дорожчої та роздутої траєкторії Land Cruiser. Цей бажаний позашляховик залишився вірним оригінальній концепції, але Toyota доклала рішучих зусиль, щоб повернути цей позашляховик до більш масової ціни.




Доступний Land Cruiser

Toyota не розкриває повних подробиць, але початкова ціна буде в "середньому діапазоні 50 000 доларів". Порівняйте це з мінімальною вартістю 87 030 доларів США на вхід для знятого з виробництва Land Cruiser 2021 року , і ви зрозумієте, чому Toyota очікує значного зростання продажів порівняно з мізерними 3000–4000 одиниць на рік, які вони зазвичай продавали протягом останнього десятиліття. Вони не говорять, наскільки зростуть продажі, але ми вважаємо показовим те, що вони планують продати всі 5000 екземплярів First Edition — кількість, яку вони не досягали за весь рік з 2004 року — протягом перших трьох місяців. Після того, як вони будуть побудовані, виробництво переміститься на менш дорогий базовий Land Cruiser 1958 (так названий на честь першого року продажів Land Cruiser у США) і просто названий варіант Land Cruiser.

Що це за Land Cruiser?

З точки зору гіків Toyota, яку люблять любителі Land Cruiser, новий Land Cruiser технічно є 250-ю серією. Він не такий великий, як чистий 300-й Lexus LX600, але він новіший за Cruiser 200-ї серії, який залишив сцену в 2021 році. Усі три мають спільну колісну базу 112,2 дюйма, але новий TLC майже на сім дюймів коротший. ніж LX від носа до хвоста. Порівняно зі старим 200, нова модель має загальну ширину 78,0 дюймів, лише на 0,8 дюйма коротша, і лише на 1,2 дюйма товстіша спереду назад. Тим не менш, відмінності здаються величезними в реальному житті, тому що Land Cruiser 2024 року має вузький кузов, решітку радіатора та теплицю з помітними розширювачами крил, які покривають відносно широку колію. Це явно тонший автомобіль, який виглядає так, ніби його модифікували, щоб надати йому жорсткішої позиції.




Зменшений гібридний силовий агрегат, кращий MPG

Усі Land Cruiser 2024 року оснащуватимуться тією самою 2,4-літровою чотирициліндровою гібридною силовою установкою iForce Max із турбонаддувом і восьмиступінчастою коробкою передач, які оснащуватимуться найвищими моделями модельного ряду Tacoma, особливо TRD Pro. Потужність цього силового агрегату в 326 кінських сил є нижчою за 381 поні старого 5,7-літрового V-8, але його могутній сукупний крутний момент у 465 фунт-фут перевищує 401 фунт-фут старої моделі, якщо це враховується на бездоріжжі, особливо тому, що iForce створює максимальний крутний момент лише при 1700 об/хв замість 3600 об. Вбудований буксирний пристрій є стандартним, але цей менший і менш потужний Land Cruiser має буксирувальну здатність знизитися з 8100 фунтів попередньої моделі до все ще респектабельних 6000 фунтів.

Toyota не оприлюднить оцінки економії палива до кінця цього року, але ми очікуємо значного збільшення порівняно з жахливими 14 миль на галон у 2021 році разом (13 у місті/17 на шосе). Переформульований гібридний Cruiser повинен також зручно перевершити більший LX600 за 19 миль на галон разом (17 місто/22 шосе).




Cruiser 2024 року дотримується тієї ж концепції повного приводу, що й попередня модель. Він має двошвидкісну роздавальну коробку з міжосьовим диференціалом Torsen, що забезпечує постійну роботу повного приводу на сухому асфальті. Центральний диференціал автоматично блокується, коли роздавальна коробка перемикається в низький діапазон, або водій може заблокувати його в високому діапазоні. Усі нові Land Cruiser також мають задні диференціали з кнопковим блокуванням, систему Crawl Control і Downhill Assist Control.

Основна концепція підвіски така сама, як і раніше, хоча зміна архітектури TNGA-F призвела до деяких змін у деталях. Цей Cruiser все ще оснащений незалежною передньою підвіскою з подвійними важелями керування та суцільною задньою віссю, яка розташована за допомогою чотирьох тяг і тяги Панара. Усюди використовуються прості двотрубні амортизатори, але так званої системи KDSS, яка автоматично від’єднує передні та задні стабілізатори поперечної стійкості, більше немає. Новий Lexus GX550 отримав нову еволюцію концепції e-KDSS, але Land Cruiser 2024 року відмовився від цього в ім’я стримування витрат.




Базова модель 1958 року створена для тих, хто не дуже часто їздить по бездоріжжю, але вона також приваблює тих, хто ризикує і хоче заощадити гроші, щоб витратити на модифікації підвіски та шин на свій вибір. Він має тонші 245/70R-18 32-дюймові шини та фіксовані стабілізатори поперечної стійкості. Він також має сидіння з тканинним підігрівом, що регулюються вручну, кермо з підігрівом, менший 8-дюймовий сенсорний екран і відсутність дверей з електроприводом. У нього є круглі світлодіодні фари в традиційному стилі, які ми вважаємо дуже крутими.

Перейдіть до моделей Land Cruiser і First Edition і ви отримаєте 33-дюймові шини 265/70R-18 з дещо більш агресивним протектором, передній стабілізатор поперечної стійкості, який можна від’єднати для покращення шарнірного з’єднання, і систему Multi-Terrain Select, яка може оптимізувати контроль тяги для різних умов у високому та низькому діапазоні. Обидва мають більший 12,3-дюймовий сенсорний екран і аудіосистему з 10 динаміками, але Land Cruiser замінює круглі світлодіодні фари на прямокутні. Однак круглі повертаються у First Edition разом із скелястими рейками, багажником на даху, передньою опорною пластиною тощо.




Як і багато інших елементів на новому Land Cruiser, повернення до більш простого та менш дорогого підходу дуже привабливе. Це, безумовно, знизило ціну на землю, і це непогано. І хто може сперечатися з Land Cruiser, який повинен мати пристойну економію палива? Що стосується неминучого обурення пуристів, то протягом останнього десятиліття не більше 4000 з них клали свої гроші на стіл щороку. Скільки може бути колективного розладу? Цілком зрозуміло, що попит на роздутий і дорогий Land Cruiser майже не існував. Цей новий напрямок обов’язково приведе до того, що більше їх попаде в руки тих, хто завжди цього хотів, і ми з нетерпінням чекаємо нових прикладів на стежках.