Toyota сьогодні поінформувала громадськість про своє бачення майбутнього електромобільності . Ймовірно, він включає в себе електромобілі, які можуть проїхати 621 милю (1000 км) на зарядці, і в той же час є більш доступними, ніж поточні електромобілі. Його виконавчий віце-президент і головний технічний директор Хірокі Накадзіма опублікував слайди з технічного брифінгу під назвою «Технічна майстерня Toyota» на тему «Давайте змінимо майбутнє автомобілів», який Toyota провела раніше. Там, окрім відновлення водневого поштовху та реструктуризації, яка об’єднує зусилля з електромобілів під одним дахом під назвою BEV Factory, Toyota представляє специфікації свого наступного покоління електромобілів.

Lexus RZ 450e

На першому етапі електричні Toyota зможуть подолати зазначені 600 миль на зарядці з новою квадратною батареєю високої щільності з нікелевим катодом, яку Toyota розробляє. Ці транспортні засоби матимуть вдвічі більший запас ходу, ніж поточний bZ4X, і в той же час коштуватимуть на 20% дешевше. Економія витрат на виробництво буде досягнута завдяки використанню модульного процесу складання з gigacasting компонентів, як-от технологія, яку Tesla використовуватиме для Cybertruck, оновленого дизайну Model 3 Highland, Model 2 і, в основному, для всіх своїх майбутніх автомобілів.




Окрім нової батареї, «дальність польоту» в 621 милю також буде досягнута за рахунок зменшення ваги та аеродинаміки, заснованої на штучному інтелекті, яка, за словами Toyota, натхненна гіперзвуковими ракетами. Щоб зменшити вагу автомобіля, Toyota розробляє набагато компактнішу силову установку, яку вона називає eAxle, « повністю використовуючи власні технології BluE Nexus, Aisin, Denso та Toyota, створені завдяки розробці HEV ». Менша трансмісія забезпечує « довший запас ходу, збільшує вантажний простір і зменшує аеродинамічний опір, що сприяє кращому комфорту та дизайну » .

600-мильний електромобіль, який коштує на 20% дешевше, ніж bZ4X, і заряджається за 20 хвилин, буде випущено в 2026 році, а Toyota також має в наявності більш доступні моделі, які вона прагне вивести на ринок того ж року. Вони отримають живлення від покращеної хімічної батареї LFP — типу, який Tesla використовує в базовій моделі 3/Y — з біполярною структурою, яку Toyota використовує для елементів своїх гібридів.




Це дозволить отримати набагато дешевші електромобілі від Toyota, які коштуватимуть на 40% дешевше, ніж bZ4X, і будуть на 20% дорожчими, в той час як їх можна заряджати на 10%-80% за 30 хвилин. З огляду на те, що зараз bZ4X коштує приблизно 40 000 доларів США та проходить 252 милі, це означає, що Toyota може мати електромобіль вартістю 25 000 доларів із запасом ходу 300 миль, який може конкурувати з можливою Model 2, яку Tesla може випустити наступного року .

Найбільшою з цілей Toyota у новій стратегії щодо електромобілів є розробка твердотільних акумуляторів, яка, за словами Toyota, знаходиться на просунутій стадії. Toyota, очевидно, « відкрила технологічний прорив, який подолає давню проблему довговічності » для твердотільних акумуляторів, і запустить їх у масове виробництво в 2027-2028 роках. Тоді як гібриди, так і електромобілі можуть бути оснащені твердотільною батареєю, тоді як Toyota очікує збільшення запасу ходу на 20% порівняно з 600-мильним електромобілем, який вона випустить у 2026 році.




Зрозуміло, це на надто щедрому тесті CLTC, тому оцінка EPA для твердотільного акумуляторного автомобіля Toyota, ймовірно, становитиме трохи більше 500 миль на зарядці, але це все ще досить вражаюче. Незважаючи на те, що компанія трохи запізнилася з розвитком електромобілів, відомий аналітик автомобільної промисловості Сенді Манро попередив, що він бачив, як «слона» Тойота обертає копійками і « розчавлює їх, як жука », коли він справді докладає зусиль до чогось, тому журі щодо електрифікації Toyota все ще там.