Toyota оголосила про подальшу розробку THUMS (Total Human Model for Safety), своєї програми програмного забезпечення для комп’ютерного моделювання та аналізу травм в результаті зіткнень автомобіля.

Останні досягнення пояснюють зміни пози людей під час використання автоматизованих систем водіння.

Остання версія 7 покращила моделювання людського тіла – чоловіків, жінок і дітей – з точнішим відтворенням геометрії та властивостей ключових частин тіла, включаючи таз, органи черевної порожнини, хребет і ребра.

Програма може додатково передбачити вплив на людські кістки, органи та м’язи, коли пасажири транспортного засобу перебувають у нахиленому положенні, і відтворити, як люди змінять своє положення та скріплять м’язи під час маневрування транспортним засобом у надзвичайній ситуації або коли системи безпеки, такі як аварійна ситуація гальмування та керування кермом.

Вони також впливають на зміни в поставі людей, коли з’являються автоматизовані системи водіння. Наприклад, ADAS (передові системи допомоги водієві) на рівні SAE 3, завдяки яким автомобіль автоматично виконує більшість завдань водіння, тож водій може розслабитися та розслабитися. Коли людина знаходиться в положенні напівлежачи, тіло по-іншому реагує на сидіння та системи утримування. Навіть коли вони сидять, зміна пози може призвести до суттєво різних наслідків у разі удару, викликаючи різні типи травм.




Нова можливість забезпечує ще більшу точність у комп’ютеризованому моделюванні аварії, допомагаючи в розробці більш ефективних заходів безпеки.

Сабіна Компінь, технічний менеджер підрозділу досліджень і досліджень безпеки Toyota, сказала: «Особливу увагу необхідно приділити тому, щоб під час аварії таз залишався на сидінні. Це вкрай важливо, щоб уникнути «ефекту підводного човна», коли пасажир вислизає з-під поясного ременя, ризикуючи отримати травми живота. Хороше утримання тазу допомагає обмежити компресію на хребет і таким чином запобігти травмам хребта».

Принципи програми THUMS роблять її цінною для досліджень безпеки в інших сферах транспорту, таких як потяги та авіація. Усвідомлюючи це, Toyota надає вільний доступ до свого ноу-хау з 2021 року.