Зовнішній дизайн Toyota Sienna 2023 року — це спроба косплею позашляховика, але навіть випадковий погляд у його бік показує, що мінівен так і є. Добре для нас. Нам подобається, як цей мінівен поводиться на дорозі, з тихою кабіною та вишуканою їздою. Крім очевидних практичних переваг, які приходять з будь-яким мікроавтобусом, салон Sienna просторий і гарно обладнаний, хоча його сидіння другого ряду не можна знімати чи складати, як в інших фургонах.
Це четверте покоління Sienna пропонується виключно як гібрид, з передньо- та повнопривідними варіантами, які мають однакову потужність 245 к.с., що виявилося поганим у наших тестах. Паливна ефективність Sienna, що становить 36 миль на галлон разом, набагато краща, ніж у інших мінівенів на ринку, але ми б краще пілотували Chrysler Pacifica , Honda Odyssey або Kia Carnival .
Поточна Sienna вже третій рік випускає це покоління лише для гібридів. Тим часом, цього року Toyota святкує 25 -ту річницю випуску таблички обмеженою серією: буде випущено лише 2525 Sienna 25th Anniversary Edition, і всі вони базуватимуться на спортивній окантовці XSE та будуть мати або Зовнішня фарба Celestial Silver або Wind Chill Pearl.
Спеціальні 20-дюймові колеса, рейлінги на даху, чорні зовнішні значки та зовнішні дзеркала з інтегрованими підсвічуваннями є візуальними підказками до ідентичності спеціальної моделі. Інтер’єр оздоблений чорною шкіряною оббивкою зі сріблястою прострочкою, стереосистемою JBL, бездротовою зарядною панеллю для смартфона, передніми сидіннями з підігрівом і вентиляцією та килимками.
Ми дивимося на спортивну модель XSE, яка оснащена 20-дюймовими колесами, більш агресивними переднім і заднім бамперами та спортивними передніми сидіннями. XSE також стандартно поставляється з навігацією в приладовій панелі та капітанськими кріслами другого ряду. XSE, як і всі комплектації Sienna, стандартно поставляється з переднім приводом, але додавання повного приводу коштує всього 760 доларів, що здається нам гідним оновленням.
На відміну від попередніх версій сімейного фургона Toyota, Sienna пропонується виключно як гібрид. Трансмісія складається з 2,5-літрового бензинового чотирициліндрового двигуна та пари електромоторів, які разом створюють 245 кінських сил. Доступний повний привід із додаванням третього електромотора ззаду, який приводить в рух задні колеса. Основний суперник Sienna — Chrysler Pacifica Hybrid — пропонується виключно з переднім приводом, але його двигун V-6 і електродвигуни виробляють 260 кінських сил. Наш повнопривідний Sienna Platinum не вразив нас під час тестування на прискорення, вимагаючи 7,7 секунди, щоб досягти 60 миль/год, і завершуючи чверть милі за 15,8 секунди лише 88 миль/год; ці результати подібні до результатів Pacifica Hybrid, але вони набагато повільніші, ніж негібридні зразки Pacifica, які ми тестували, а також Honda Odyssey .
EPA оцінює, що передньопривідні версії Sienna повинні забезпечувати 36 миль на галон у місті, а також 36 миль на галон на шосе, а повнопривідні приклади мають показники на 1 милю на галон нижче при 35 миль на галон. У нашому поєднанні міської їзди та шосе ми досягли 29 миль на галон з нашим повнопривідним Platinum тестовим автомобілем. Коли ми отримаємо можливість перевірити нову Sienna на 75-мильне тестування на економію палива на шосе , ми оновимо цю історію з результатами.
Доповнюючи сміливий зовнішній дизайн, інтер’єр Sienna є сучасним і стильним. Замість відкритого дизайну кабіни моделі попереднього покоління Toyota створила високу центральну консоль, яка охоплює відстань від панелі приладів до центрального підлокітника, з великим відділенням для зберігання речей під ним. Висококласні моделі Limited і Platinum мають двоколірне оздоблення інтер’єру та панелі приладів, покриті прошитим шкіряним матеріалом, тоді як спортивна модель XSE має чорно-білі сидіння зі штучної шкіри з червоною контрастною строчкою.
На відміну від Odyssey і Pacifica Hybrid, сидіння другого ряду Sienna не знімаються; проте додаткові капітанські крісла другого ряду можуть переміщатися вперед-назад на 25 дюймів, щоб забезпечити максимальний простір для ніг водіїв на задніх сидіннях або відкрити якомога більше місця на кормі другого ряду для вантажу. Моделі Limited і Platinum можна придбати з відкидними сидіннями другого ряду з висувними пуфами. Дві верхні комплектації також можуть бути оснащені бортовим пилососом.
Найновіший інформаційно-розважальний інтерфейс Toyota — це 9,0-дюймовий сенсорний дисплей, який стоїть вертикально на панелі приладів над клімат-контролем. Функції підключення Apple CarPlay, Android Auto та Amazon Alexa є стандартними, а в кабіні фургона є сім USB-портів. Toyota також пропонує супутникове радіо SiriusXM і точку доступу Wi-Fi на борту. Базова стереосистема складається з 6 динаміків; а моделі XLE мають вісім динаміків. Стереосистема JBL із 12 динаміками є додатковою для XLE та XSE та стандартною для Limited та Platinum. Навігація на приладовій панелі є стандартною, починаючи з комплектації XSE; розважальна система для задніх сидінь з 11,6-дюймовим дисплеєм є опцією для всіх, крім базової моделі LE.