Toyota показала нову версію Century, яка набуває форми позашляховика.
Седан Century існує вже багато десятиліть і є надзвичайно ексклюзивною моделлю лише для Японії, призначеною для водіїв важливих людей.
Позашляховик Century має гібридну силову установку з 3,5-літровим двигуном V-6.
Toyota Century протягом тривалого часу займає особливе місце в модельному ряду японського автовиробника, будучи виключно ексклюзивною моделлю для Японії, призначеною для клієнтів, які хочуть мати водія. Дебютувавши наприкінці 1960-х років, величний седан Century раніше пропонувався з плавним двигуном V-12, а нещодавно перейшов на гібридний двигун V-8 , коли його останнє покоління з’явилося кілька років тому. Тепер Century знову перетворюється на нову форму: SUV.
Новий позашляховик Century повторює багато дизайнерських рис, характерних для цієї моделі, і Toyota каже, що седан продовжуватиме продаватися разом із цим новим стилем кузова. Квадратний, стриманий і вишуканий, цей новий Century, по суті, такий же великий, як багато повнорозмірних позашляховиків, але вміщує лише чотири місця, оскільки два задні сидіння відкидаються різними способами та пропонують такі функції, як система розваг і навіть режим водіння, призначений для плавні гальмівні поштовхи для пасажирів на задніх сидіннях.
У цій версії буде більше можливостей налаштування, оскільки вона пропонуватиме кілька різних кольорів екстер’єру, включаючи двоколірні схеми та численні можливості внутрішньої оббивки. Існує також «спортивна» версія з позначкою GR, яка має розсувні двері та різні колеса та шини.
Під капотом позашляховика Century знаходиться плагін-гібридна система з 3,5-літровим V-6 і повним приводом. Звучить схоже на трансмісію нового Lexus TX550+ 2024 року випуску, яка виробляє 406 кінських сил і заявляє про витрату 30 миль на галон і запас ходу на електротягі 33 милі цього трирядного позашляховика. Toyota ще не надала детальних характеристик Century, крім його розмірів і величезної спорядженої ваги в 5600 фунтів.
Toyota планує виготовляти лише 30 одиниць на місяць, і Century буде призначений лише для японського ринку. Він стартуватиме з еквівалента майже 170 000 доларів США.