З 2021 року Toyota співпрацює з префектурою Фукусіма в Японії над розробкою водневих технологій для живлення свого тамтешнього заводу. Ці зусилля, за його словами, допоможуть йому використовувати автомобільні технології для декарбонізації своїх виробничих потужностей.




Нещодавно автовиробник розробив нове обладнання для електролізу, яке, за його словами, виробляє водень із води, використовуючи батарею паливних елементів, а також інші пов’язані технології від Mirai . Цього місяця компанія планує запустити технологію на заводі DENSO Fukushima Corporation.

Використовуючи технологію, розроблену для Mirai та автобуса Sora FC, генератори Toyota використовують клітини з мембраною протонного обміну, які, як стверджується, є високонадійними через масове виробництво цих автомобілів.

У новому обладнанні також використовуватимуться титанові сепаратори стека для підвищення надійності електролізного обладнання. Цей трюк він навчився на першому поколінні Mirai. Цей матеріал використовується через його стійкість до корозії, яка допомагає роботі генератора залишатися стабільною після понад 80 000 годин роботи.

Загалом, 90 відсотків компонентів паливних елементів генераторів будуть ділитися з електромобілями Toyota на паливних елементах . За його словами, це дозволить масово виробляти запчастини, зменшуючи витрати як на генератори, так і на транспортні засоби.




Зрештою Toyota планує використати завод у Фукусімі як доказ концепції для сприяння широкому впровадженню технології. Компанія Toyota, яка дуже вірить у водень, також нещодавно оголосила, що вперше запустила гоночний автомобіль на рідкому водні та планує змагатися з ним у сезоні 2023 року в гоночній серії Super Taikyu.

Далеко не єдиний автовиробник, який досліджує водневу технологію, японський конкурент Toyota, Honda, також нещодавно оголосив, що ввів у використання водневий генератор. У ньому сказано, що технологія без викидів використовується його центром обробки даних у Каліфорнії як джерело живлення, замінюючи шкідливий дизельний генератор, який був там раніше.