Airstream і Studio FA Porsche показали концептуальний туристичний трейлер, розроблений спільно двома брендами.
Ця співпраця є результатом ідеї створити стильний причіп для кемпінгу, який можна буксирувати невеликим позашляховиком або електромобілем і припаркувати в гаражі, коли він не використовується.
Стиль поєднує в собі елементи, які є квінтесенцією Airstream, але з продуманими елементами, включаючи висувний дах, щоб збільшити внутрішній простір.
Трансатлантичне партнерство між Airstream і Porsche призвело до створення сучасного концепту трейлера, який дебютував сьогодні на SXSW в Остіні, штат Техас. Причіп призначений для перевезення невеликим позашляховиком або електромобілем , і він покликаний служити уявленням про те, як може виглядати міський кемпер.
«Імовірність того, що наша клієнтська база стане власником електромобіля, приблизно вдвічі більша, ніж серед населення в цілому», — сказав Боб Вілер, генеральний директор Airstream. «Буксирування туристичного причепа скорочує запас ходу. Велику роль у цьому відіграють вага та аеродинаміка».
Airstream вже грає з ідеєю електрифікації; минулого року компанія оприлюднила концепцію eStream . Цей причіп мав власну електрифіковану силову установку, яку можна було використовувати для повільного регулювання положення причепа, коли він був від’єднаний від евакуатора, або для допомоги евакуатору з електричним приводом під час руху. І Airstream — не єдиний бренд, який розглядає, як виглядатиме подорож у майбутньому електромобіля. Конкуруючі виробники автофургонів Winnebago та Bowlus працюють над екологічно чистими мандрівниками, а також над електрифікованими варіантами.
«Ми розуміємо, що це майбутнє наближається. Воно вже тут і продовжує зростати», — сказав Вілер про збільшення кількості електромобілів на дорогах. «Ми знаємо, що наші власники не паркуються в кемпінгах на літо чи сезон; вони в дорозі».
Хоча розроблений Porsche концепт, який ви бачите тут, не має такої трансмісії, команда дизайнерів дуже подбала про те, щоб максимізувати аеродинаміку причепа. Замість заокругленої задньої частини, як у інших Airstreams, концепт має усічену плоску конструкцію, яка краще підходить для аеропланів, але також дозволяє включити хетчбек, який може відкривати салон трейлера назовні.
Повністю зарівняна нижня сторона причепа — ще одна спроба зробити його більш аеродинамічним. У концепції використовуються композитні матеріали, такі як вуглецеве волокно, щоб зменшити вагу. Тут використовуються алюмінієві зовнішні панелі, як і на сучасних продуктах Airstream, але фірмові заклепки були опущені в ім’я зменшення опору.
Пуристи могли б сказати, що трейлер без заклепок означає, що це не справжній Airstream, але, судячи з усього, у концепцію було включено достатньо дизайнерських елементів бренду, щоб заслужити своє місце в книгах історії бренду .
«Починаючи цю співпрацю, ми знали, що якщо ми зв’яжемо руки Porsche, ми отримаємо те, що вже маємо», — сказав Вілер. «Те, що ми закінчили, є красивим, функціональним і представляє бренд».
Довжина концепту подібна до 16-футового причепа-кемпера Caravel , але концепт більш компактний і нижчий за висотою, оскільки він розрахований на розміщення в стандартному гаражі, коли він не використовується. Сам причіп можна опустити на підвісці, щоб він пройшов через двері гаража, а ізольований розкидний дах забезпечує простір для голови причепа, коли він припаркований у кемпінгу.
Всередині кабіна концептуального причепа сучасна, з чистими лініями та розумно інтегрованими функціями. У ванній кімнаті є двері, що обертаються, щоб заощадити простір, а весь корпус покритий красивою гнутою дерев’яною обробкою. Міні-кухня оснащена плитою з двома конфорками та вбудованою раковиною; висувний подовжувач стільниці можна використовувати під час приготування їжі або коли потрібно більше місця.
«Вигин і м’якість — це найважливіше», — сказав Штеффен Ганц, керівник відділу дизайну Porsche Design of America.
Їдальня, яка також складається в ліжко, розташована в задній частині кабіни кемпера, а верхні контейнери для зберігання речей опущені традиційними дверцятами шафи на користь легкої стрічки. Загалом, дизайн інтер’єру – це те, чого ви очікуєте від Porsche Design , і він має чисті лінії, закруглені краї та багато хромованих і вуглецевих кольорових схем.
Жодна з компаній не сказала, чи буде концепт зрештою запущений у виробництво, але Wheeler з Airstream визнав, що компанія розглядає це на майбутнє.
«Ми дійсно закохалися в цю річ під час цього процесу, і ми активно намагаємося з’ясувати, як ми можемо її виготовити», — сказав Вілер. «Ми кидаємо собі виклик, щоб з’ясувати, як ми можемо створити це ефективно, виробляти щось ідентичне цьому або дуже подібне для клієнтів майбутнього».
Якщо трейлер таки пройде стадію концепції, ми очікуємо, що він матиме преміальну ціну. Поточна лінійка Airstream вже торгується на вищому рівні ринку автофургонів. Зосередженість бренду на матеріалах преміум-класу та конструкціях, виготовлених вручну, заслужила йому репутацію довговічності та завоювала базу шанувальників, які сподіваються на якість — чеснота, за яку клієнти, очевидно, готові платити.