Toyota планує будувати трирядний електричний позашляховик у США з 2025 року.
Компанія також планує представити 10 електромобілів у всьому світі до 2026 року, при цьому ці електричні моделі наступного покоління матимуть подвійний запас ходу.
Під час сьогоднішньої прес-конференції, на якій виступили кілька видатних керівників, також дражнили таємничий новий Lexus EV.

toyota 2024

Toyota, схоже, працює понаднормово, щоб надолужити позиції в гонці з електрифікації своєї лінійки. Під час сьогоднішньої прес-конференції в Японії виконавче керівництво компанії заявило, що останній план включає впровадження 10 нових електромобілів по всьому світу до 2026 року. Серед них трирядний електричний позашляховик, виробництво якого планується розпочати в США десь у 2025 році.




Крім того факту, що він буде створений в Америці, а батареї збиратимуться в Північній Кароліні, жодних інших подробиць про майбутній позашляховик марки EV не було розкрито. Однак він може бути схожим на трирядний концепт Toyota bZ5X , який був показаний ще в 2021 році. bZ5X дебютував разом із безліччю інших концептів Toyota і Lexus і збігся з оголошенням про плани запропонувати 30 електричних моделей до 2030 року.

Відтоді Кодзі Сато змінив Акіо Тойоду на посаді президента та генерального директора Toyota. Цей крок ознаменував зміну напрямку для автовиробника, якого критикували за його загальний опір прийняттю електромобілів. У лютому Сато доручив Lexus керувати реформованими планами компанії щодо пріоритетності електромобілів .

Подвоєння електричного діапазону

У повідомленні також згадувалося про впровадження електричної платформи наступного покоління, заплановане приблизно на 2026 рік, і сьогодні виконавчий віце-президент Toyota Хірокі Накадзіма заявив, що компанія планує подвоїти запас ходу своїх електромобілів наступного покоління. На жаль, не було детально зазначено, як саме дальність подвоїться, окрім розпливчастого коментаря Накадзіми про те, що це буде досягнуто за рахунок «набагато більшої ефективності».




Наразі найдовший запас ходу, оцінений EPA, становить 252 милі для Toyota bZ4X ; Lexus RZ450e досягає 220 миль орієнтовного запасу ходу. Це говорить про те, що майбутні моделі матимуть від 440 до 500 миль запасу ходу на одній зарядці.

Новий Lexus EV

Хоча під час презентації про це не йшлося безпосередньо, на одному зі слайдів була показана таємнича електрична модель Lexus. Бічний профіль дражнив гострими кутами та різкою лінією даху з маленьким значком Lexus, розташованим над задньою колісною аркою. Дизайн нагадує щось середнє між седаном, хетчбеком і кросовером.

Яким би не був новий Lexus EV (справжнім чи іншим), він точно базуватиметься на платформі наступного покоління. Він також може містити цікаву нову ідею, запропоновану Накадзімою, щодо можливості для водіїв налаштовувати «відчуття від їзди» в майбутньому. Це було описано як уподобання щодо того, як автомобіль біжить, повертає та зупиняється. Далі він сказав, що це є частиною планів Toyota «створювати автомобілі, якими буде веселіше керувати з точки зору як апаратного, так і програмного забезпечення».