Витончена елегантність Audi A7 робить цей хетчбек, схожий на седан, купе, привабливим. За великою шестикутною решіткою радіатора сидить 335-сильний V-6 з турбонаддувом, прикріплений до автоматичної коробки передач з подвійним зчепленням, яка передає потужність на систему повного приводу Quattro від Audi. З великою кількістю низьких звуків, A7 має достатньо сил, щоб легко поспішати; його надзвичайно чітке керування також доповнюється досить плавним ходом. Для більшої потужності в подібному пакеті S7 на 444 к.с. , розглянутий окремо, забезпечує більш яскраві враження від водіння.

audi a7 2023 sportback

Остання версія системи повного приводу Audi Quattro від’єднує задню вісь під час невеликих навантажень для покращення паливної ефективності, що дозволило A7 забезпечити вражаючі 36 миль на галлон під час нашого тесту економії палива на шосе .. Всередині A7 може похвалитися бездоганною якістю збірки, а оздоблення, яке поєднує його шкіряні поверхні та цифрові інтерфейси, є елегантним поєднанням матеріалів. Незважаючи на те, що A7 відрізняється від розкішного Mercedes-Benz E-класу чи модного Genesis G80 , він залишається на вершині висококонкурентного сегменту розкішних седанів середнього розміру.




У 2023 році Audi вдосконалює стандартне обладнання безпеки для A7. Тепер кожен A7 оснащений адаптивним круїз-контролем із системою підтримки смуги руху. Моделі Prestige отримують дистанційну допомогу при паркуванні Plus. Нарешті, Audi A7 TSFI e plug-in hybrid не буде пропонуватися для 2023 модельного року.

audi a7 2023 sportback photo

Ми рекомендуємо модель Premium Plus, яка має більше бажаних стандартних функцій і доступних опцій, ніж базовий рівень комплектації. У стандартну комплектацію Plus входить адаптивний круїз-контроль, фари з яскравими акцентами матричного дизайну та автоматичне дальнє світло, футуристична анімація задніх ліхтарів, висококласна звукова система Bang & Olufsen і система підтримки смуги руху. Крім того, Premium Plus має такі стандартні розкоші, як підігрів передніх сидінь, шкіряна оббивка, хетчбек з електроприводом і панорамний люк. Ми б ще трохи підвищили рівень розкоші A7, вибравши пакети Driver і Executive. Ця комбінація підкреслюється додаванням чотиризонного клімат-контролю, підігрівом задніх сидінь і вентиляцією передніх сидінь.




Стандартною силовою установкою A7 є двигун V-6 з турбонаддувом, який видає 335 кінських сил і крутний момент 369 фунт-фут. Ця потужність передається на повний привід Audi Quattro через семиступінчасту автоматичну коробку передач. Стандартна трансмісія V-6 A7 також використовує 48-вольтову гібридну систему допомогищо мінімізує турбозатримку та сприяє зупинці/запуску. Під час щоденної їзди ми оцінили легку швидкість Audi. Його складна система повного приводу забезпечувала відмінне зчеплення на вологих і сухих умовах. Автоматична коробка передач розумно реагувала як на спокійне, так і на енергійне натискання газу.




Audi майстерно поєднує в A7 розкіш і маневреність. Його захоплені відгуки та плавність їзди одразу виділялися, коли ми були за кермом. Незважаючи на додаткові 21-дюймові колеса нашого тестового автомобіля, очікувані стуки від сильних ударів залишилися майже непоміченими. Його підвіска так само успішно обмежувала рухи тіла. Реакція керма була лінійною, з можливістю регулювання висоти в різних режимах приводу, але воно ніколи не кричало про те, що роблять передні колеса.157 футів і 163 фути .

audi a7 2023 sportback interior photo

A7 зі стандартною турбо-шісткою отримав рейтинг економії палива 21 миль на галон у місті та 30 миль на галон на шосе від EPA. Ці цифри дуже збігаються з конкурентами седанів, такими як BMW 540i xDrive (23 милі на галон у місті та 31 на шосе) та CLS450 (22 у місті та 29 на шосе). Audi з двигуном V-6, який ми тестували, значно перевищив свій рейтинг на шосе, отримавши вражаючі 36 миль на галон на нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого комплексного режиму тестування . CLS450 також повернув 36 mpg під час нашого тесту на шосе, а Bimmer досяг 34 mpg.




Інтер’єр A7 має бездоганну форму та обробку, а також підкреслюється привабливими матеріалами та міцним розподільним пристроєм. Кожна кабіна має внутрішнє освітлення, підігрів передніх сидінь, шкіряні сидіння, панорамний люк, тризонний клімат-контроль тощо. Однак вони управляються виключно через сенсорні екрани, що дратує. A7 також забезпечує задовольняюче положення за кермом, яке доповнюється чудовим зовнішнім оглядом. Пасажири на задніх сидіннях отримують клімат-контроль, розетки для заряджання пристроїв і навіть підігрів сидінь, які є додатковими. Якщо на задньому сидінні комфортно розмістяться двоє дорослих, то трьом повнорозмірним рамам буде тісно. Під корисним ліфтбеком A7 з електроприводом ми вміщуємо сім сумок ручної поклажі позаду заднього сидіння, що складається. В автомобілі також було 20 сумок багажу зі складеними сидіннями. Так само нам вдалося помістити сумку для гольфу та коляску у вантажне відділення. На жаль, у A7 посередній внутрішній простір.




Кожен A7 оснащений чудовою інформаційно-розважальною системою з подвійними сенсорними екранами, які плавно інтегруються в приладову панель і центральну консоль. Великі значки легко знайти, а тактильний відгук задовольняє, але налаштування, безсумнівно, відволікає, оскільки вони часто змушують водія відводити погляд від дороги. Стандартний контент включає інтеграцію Apple CarPlay/Android Auto та мобільну точку доступу Wi-Fi. Бажаними варіантами є дві потужні звукові системи преміум-класу Bang & Olufsen і бездротова зарядка смартфона.

ТИП АВТОМОБІЛЯ: передньомоторний, повнопривідний, 5 місць, 4-дверний хетчбек

ЦІНА ЗА ТЕСТУВАННЯМ: $81 445 (базова ціна: $68 995)

ТИП ДВИГУНА: DOHC 24-клапанний V-6 з турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива

ОБ’ЄМ: 183 куб. дюймів, 2995 куб.см
ПОТУЖНІСТЬ: 335 к.с. при 6400 об./хв
. КРУТНИЙ МОМЕНТ: 369 фунт-фут при 1370 об./хв.




ТРАНСМІСІЯ: 7-ступінчаста автоматична з подвійним зчепленням і ручним режимом перемикання передач

ШАСІ
Підвіска (F/R): multilink/multilink
Гальма (F/R): 13,8-дюймовий вентильований диск/13,0-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Primacy MXM4, 255/40R-20 101H M+S AO

РОЗМІРИ
Колісна база: 115,2 дюйма
Довжина: 195,6 дюйма
Ширина: 75,1 дюйма
Висота: 56,0
дюйма Пасажирський об’єм: 95 кубічних футів
Об’єм вантажу: 25 кубічних футів
Споряджена маса: 4451 фунтів