Якщо ви зараз керуєте позашляховиком Audi Q7 або Q8 , але наступного разу плануєте сісти на електромобіль, Q8 e-tron 2024 року (раніше відомий просто як e -tron ) забезпечить вам легкий перехід. Його дизайн і загальна атмосфера схожі на решту модельного ряду розкішного автовиробника, тому єдиним елементом, до якого потрібно пристосуватися, є трансмісія. Два електромотори забезпечують повний привід і потужність до 402 кінських сил. Прискорення сильне, але не таке стрімке, як у конкурентів із автоматичним пострілом, таких як BMW iX , Jaguar I-Pace або Tesla Model X.

Audi Q8 e-tron Q8 e-tron Sportback 2024

Якщо вам потрібна швидша версія Q8 e-tron, є SQ8 e-tron (огляд окремо), який пропонує 496 кінських сил. Тихий салон Q8 e-tron украшає високотехнологічні елементи, чого чекають прихильники Audi. Є два стилі кузова на вибір: стандартний Q8 e-tron і більш спортивний фастбек Q8 e-tron Sportback, але жоден не кричить про свою екологічність — насправді, вони не можуть виглядати більш традиційно

Незалежно від того, який тип кузова ви виберете, Q8 e-tron постачається з акумуляторною батареєю, яка забезпечує корисний запас ходу в реальних умовах, який обіцяє бути конкурентоспроможним у порівнянні з іншими розкішними позашляховиками EV. Крім того, його можна швидко зарядити на громадській зарядній станції, якщо ви подорожуєте на великі відстані.




У 2024 році позашляховики e-tron і e-tron Sportback було перейменовано на Q8 e-tron і Q8 e-tron Sportback, мабуть, щоб уникнути плутанини з іншими членами лінійки електромобілів Audi, що постійно зростає, — усі вони використовують певну форму e. -трон ім'я. Щоб відзначити цю подію, Audi оновила стиль позашляховиків, включаючи оновлену решітку радіатора, оновлені елементи освітлення та оновлений дизайн коліс. Обидві моделі тепер також оснащені більшим акумулятором ємністю 106,0 кВт-год, що має надати моделям Q8 e-tron більший діапазон і можливість краще конкурувати з конкурентами. Минулого року була запропонована високопродуктивна модель S e-tron, але вона була виділена як SQ8 e-tron, яку ми розглядаємо окремо.

Audi Q8 e-tron Q8 e-tron Sportback

Audi не оприлюднила інформацію про ціни на моделі Q8 e-tron 2024 року, але раніше ми рекомендували комплектації початкового рівня Premium, оскільки вони пропонують повний набір стандартних функцій за розумною — для розкішного позашляховика EV — ціна. Коли ми дізнаємося більше про вартість і комплектацію кожної комплектації, ми оновимо цю історію за допомогою цих деталей.

Під сильно пом’ятим кузовом Q8 e-tron знаходяться два електродвигуни, один розташований на передній осі, а інший – на задній. Разом вони забезпечують електронний повний привід, але більшу частину роботи виконує задній двигун. У звичайних ситуаціях водіння вони створюють сукупну потужність 355 кінських сил і 414 фунт-фут крутного моменту. Однак перемикання перемикача в режим Sport коротко розблокує 402 поні та 490 фунт-фут крутного моменту. Наші враження від водінняпоказав, що Q8 e-tron був швидким і стриманим.

Його стрімке прискорення є типовим для електромобілів, а плавна, тиха їзда підтверджує його щиру розкіш. Його система зупинки майстерно поєднала традиційні фрикційні гальма з обов’язковою рекуперативною гальмівною системою. Однак ми були розчаровані тим, що його регенерація була недостатньо агресивною, щоб дозволити їздити однією педаллю. Тим не менш, Q8 e-tron демонструє традиційні характеристики SUV зі здатністю буксирувати до 4000 фунтів.

Audi каже, що акумуляторна батарея Q8 e-tron ємністю 106,0 кВт-год повинна забезпечувати до 300 миль на одній зарядці. Якщо ця оцінка правильна, це дасть Q8 e-tron конкурентоспроможну оцінку запасу ходу порівняно з конкурентами, такими як I-Pace і Model X. Кожен e-tron оснащений швидким зарядним пристроєм потужністю 170 кВт, який дозволяє поповнювати 80 відсотків заряду. приблизно за 30 хвилин.

EPA ще не оприлюднило оцінки економії палива для позашляховика Q8 e-tron 2024 року, але ми очікуємо, що вони будуть схожі на модель 2023 року, яка була оцінена на 78 MPGe у місті та 79 MPGe на шосе. Коли у нас буде можливість, ми протестуємо Q8 e-tron на нашому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , і оновимо цю історію результатами тестів.

Audi Q8 e-tron Q8 e-tron Sportback interior

Найбільш вражаючою технологією Q8 e-tron є його електрифіковані системи, але п’ятимісний кросовер також має ультрасучасний і практичний салон. Його приладова панель оснащена кількома екранами з високою роздільною здатністю, включаючи цифровий блок вимірювальних приладів Audi, який називається Virtual Cockpit, і два сенсорні екрани, розташовані врівень з центром.




Звичайно, є безліч висококласних опцій, таких як проекційний дисплей і передні сидіння з можливістю масажу, які ще більше доповнюють вишуканий інтер’єр Q8 e-tron, який виграє від рівної підлоги завдяки акуратно упакованому акумуляторному блоку під підлогою. Це допомагає забезпечити звичайний Q8 e-tron містким вантажним відділенням об’ємом 29 кубічних футів за заднім рядом і 57 кубічних футів зі складеними спинками сидінь. Похила лінія даху Sportback зменшує обидві цифри на 2 куба.

Інформаційно-розважальна система кожного Q8 e-tron працює через подвійний сенсорний екран, з 10,1-дюймовим дисплеєм угорі та 8,6-дюймовим дисплеєм під ним. У той час як верхній екран забезпечує доступ до стандартних програм Apple CarPlay і Android Auto, а також доступної аудіосистеми Bang & Olufsen, нижній екран в основному використовується для керування налаштуваннями клімату. Разом із кількома точками живлення система також має точку доступу Wi-Fi на основі передплати; бездротовий зарядний пристрій для смартфона є додатковим.