Згідно з останніми прогнозами LMC Automotive (компанія GlobalData ), європейський ринок легкових автомобілів у 2023 році має намір відновитися приблизно до 16,1 мільйона одиниць (порівняно з 14,8 мільйона одиниць у 2022 році) .

Однак відновлення є лише частковим у порівнянні з європейським ринком легкових автомобілів до пандемії, який становив 20,7 мільйона одиниць у 2019 році.

«Поступове послаблення дефіциту поставок означає, що виробники матимуть змогу виконувати резервні замовлення», — каже аналітик Джонатон Поскітт. «Це означатиме, що запаси можуть відновитися, а час очікування доставки скоротиться. Таким чином, ринок бачить певну підтримку в найближчі місяці», – говорить він.




Однак Поскітт також попереджає, що основна картина попиту в регіоні далеко не здорова.

«Економічні сили рецесії поєднуються з наслідками триваючої війни в Україні, щоб перетягнути ринок туди, де він повинен бути», – стверджує Поскітт.

«Європейський автомобільний ринок зазнав серйозних обмежень після пандемії. Хоча зростання відновлюється у 2023 році, воно відходить від надзвичайно низької бази.

«Поступове переміщення акценту з дефіциту пропозиції, який стримує продажі, на занепокоєння з приводу послаблення перспектив попиту збереже цьогорічний європейський ринок легких автомобілів на ще одному низькому рівні за історичними мірками».




Прогнози GlobalData також попереджають, що середньо- та довгострокові ринкові перспективи в Європі були підірвані негативними структурними факторами, такими як вищі ціни на транспортні засоби та нижчі вимоги до мобільності через появу гібридних моделей роботи.