Виробництво автомобілів у Великобританії зросло на 13,1% у лютому до 69 707 одиниць, згідно з останніми даними, опублікованими сьогодні Товариством виробників і торговців автомобілями (SMMT).
У SMMT заявили, що обсяги в лютому були підтримані пом’якшенням дефіциту ланцюга поставок, зокрема напівпровідників, який вплинув на світову галузь з перших місяців 2021 року.
Виробництво як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках зросло двозначним числом, на 20,3% і 11,5% відповідно, причому експорт спричинив загальне зростання. Близько 56 634 автомобілів було вироблено для виконання глобальних замовлень, порівняно з 50 786 роком раніше, що становило 81,2% виробництва, причому більша частина цього експорту (59,6%) спрямовувалася до найбільшого торговельного партнера Великобританії, ЄС.
Поставки до ЄС зросли на 6,5%, допомагаючи компенсувати падіння до США (-19,9%) і Китаю (-21,6%).
Експорт до Туреччини, Японії, Австралії та Південної Кореї також зріс, разом на 85,0%, і разом склав 6498 автомобілів, або 11,5% експорту.
Перехід автомобільної промисловості Великої Британії на гібриди, гібриди, що підключаються до мережі електромобілів, і електричні транспортні засоби з акумуляторними батареями тривав, загальний обсяг виробництва зріс на 72,2% з 15 905 до 27 392 одиниць, що становить два з п’яти (39,3%) автомобілів, вироблених за місяць.
Майк Хоуз, виконавчий директор SMMT, сказав: «Зростання виробництва автомобілів у Великобританії в лютому свідчить про те, що галузь на шляху до відновлення. Основи сектору сильні; висококваліфікована робоча сила, інженерна досконалість, галузь, яка охоплює виробництво нових електрифікованих автомобілів, і широкі можливості в ланцюжку постачання електромобілів. Однак, щоб скористатися глобальними можливостями, ми повинні швидко нарощувати масштаб і зробити Великобританію найпривабливішим місцем для інвестицій в автомобільну індустрію, зменшивши торговельні та фіскальні витрати та забезпечивши доступну енергію з низьким вмістом вуглецю».