Було побудовано лише 20 одиниць, і тільки сім існують у цьому конкретному кольорі.
Яскраво-помаранчева фарба, безумовно, є ключовою перевагою тут.
McLaren називає його «Papaya Orange», і він чудово поєднується з титановими сірими колесами та відповідним (і масивним) крилом.
Інтер'єр - це тріумф вуглецевого волокна.
Ковшоподібні сидіння та кермо виготовлені з карбону, той же матеріал використаний для центральної консолі та панелі приладів.
З точки зору оббивки, як це було, небагато.
Панель приладів покрита темно-сірою замшею, а сидіння оббиті помаранчевою алькантарою.
І це приблизно все, решта – відкритий вуглець.
У всякому разі, ми вважаємо, що цей колір робить Senna ще більш бажаним.
Як це часто буває з подібними гіперкарами, цей Senna LM ніколи не використовувався.
Він ніколи не використовувався ні в дорозі, ні на трасі.
Він має лише 43 км (26 миль) на годиннику, усі з яких було зроблено, щоб перевезти автомобіль до та з гаража, у якому він живе, щоб його обслуговувати.
Згідно з попередніми аукціонними оцінками , люб’язно наданими RM Sotheby’s , очікується, що Сенна буде продана десь від 1,4 до 1,6 мільйона євро.
Це 1,52 мільйона доларів – 1,74 мільйона доларів США.
LM — це ітерація Senna, орієнтована на трек.
LM означає Lanzante Motorsport, британську компанію, яка допомогла McLaren створити цього трекового монстра.
Під капотом живе 4,0-літровий твін-турбо V8, що видає 814 к.с., як і Senna GTR.
Цікавий факт: лише п’ять одиниць було побудовано для ринку США, і всі п’ять були продані одному VIP-колекціонеру у Флориді.
Однак один з них пізніше був перепроданий колишньому гонщику Ф1 Адріану Сутілу.