Будучи однією з найепатажніших моделей Audi , TT RS 2022 року забезпечує керованість спортивним автомобілем, продуктивність масл-кара та вишуканий зовнішній вигляд. На відміну від конкурентів, які використовують чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом або великі блоки V-8, TT RS оснащений унікальним п’ятициліндровим двигуном з турбонаддувом, який видає 394 кінські сили та надає автомобілю унікальний слуховий підпис.
Салон наповнений технічним оснащенням і оброблений приємними матеріалами, як і більшість інших моделей Audi — просто не очікуйте такого ж комфорту, який ви знайдете в седані A6. Керування легке до помилки, і хоча TT RS легкий у швидкому керуванні, він менш напружений на звивистій дорозі, ніж такі суперники, як Porsche 718 Cayman або Chevrolet Corvette. Однак у TT RS є одна річ, якої немає у цих автомобілів: стандартний повний привід. Його чотириколісна тяга в поєднанні з комплектом зимових шин означає, що TT RS може бути ідеальним цілорічним варіантом для водіїв-ентузіастів, які живуть у сніжному північному кліматі.
Новий малосерійний TT RS Heritage Edition приєднується до модельного ряду на 2022 рік. Він буде пропонуватися в п’яти різних колірних комбінаціях, але обмежено лише десятьма в кожному відтінку, що означає загальний тираж лише 50 автомобілів. Чому так мало? Оскільки після 2022 року Audi припиняє продажі TT RS у США, ці моделі спеціального випуску є лебединою піснею автомобіля. Усі автомобілі Heritage Edition стандартно постачаються з унікальними 20-дюймовими колесами, зовнішнім освітленням OLED, спортивною вихлопною системою та спеціальними логотипами Heritage Edition, викарбуваними на задніх вікнах.
Хоча було б дуже круто придбати один із небагатьох автомобілів Heritage Edition, які будуть виставлені на продаж, малоймовірно, що ви знайдете такий у місцевого дилера Audi. Це нормально, тому що стандартний TT RS все ще приносить задоволення і він дешевший. Він поставляється тільки як купе і пропонує лише кілька варіантів. Ми б додали спортивну вихлопну систему та замінили фіксований задній спойлер на електричний висувний — це безкоштовний варіант і, на нашу думку, надає TT RS чистішого вигляду.
2,5-літровий п’ятициліндровий двигун з турбонаддувом TT RS потужністю 394 к.с. незвичайний і привабливий, і він створює щасливий тріумвірат зі стандартним повним приводом Quattro та швидкою семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Прохідна потужність вражає: семиступінчаста коробка передач охоче перемикає передачу, щойно вам потрібна додаткова потужність, а TT RS рветься вперед із такою миттєвістю та силою, що ви можете подумати, що вас затягнуло в червоточину. Ретельна модуляція педалі газу перетворює цього спортсмена на комфортабельний крейсер.
Оснащений стандартними адаптивними амортизаторами, TT RS почувається стабільним і стоїть на дорозі, навіть якщо ця дорога стає жахливо звивистою, тому навіть відносно недосвідчені водії можуть почуватися впевнено, кидаючи його через повороти на швидкості, яка не відповідає закону. Версія , яку ми тестуваливідчував міцність аж до своєї межі, але ця межа значно нижча, ніж у Corvette та Cayman. Хоча доступна більш різка підвіска — без адаптивних амортизаторів — завдяки налаштуванню помітно складніше відчути, коли TT RS досягає своїх меж на поворотах. Якщо ви не плануєте проводити багато часу на іподромі, радимо передати пакет Dynamic Plus.
Не дозволяйте безкомпромісній продуктивності обдурити вас; Турбо п'ять циліндрів TT RS досить ефективні. За оцінками EPA , модель 2022 року буде витрачати 20 миль на галон у місті або 29 миль на галон на трасі. Версія, яку ми оцінювали на нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину з економією палива, що є частиною нашого розширеного режиму тестування , і ми побачили 31 милю на галон у реальному світі.
Усередині стандартні шкіряні сидіння з ромбоподібним швом, а також приваблива, добре інтегрована алюмінієва обробка дизайну салону. Однак у високій ціні автомобіля відсутні вентильовані передні сидіння, кермо з електроприводом і функція пам’яті для сидінь водія та переднього пасажира. З нашого досвіду можна сказати, що задні сидіння TT RS практично непридатні, хіба що як місце для спортивних сумок або портфеля. Зі складеним заднім рядом (як і має бути завжди — жодна добра людина не піддасть друга на заднє сидіння RS), ми розмістили дев’ять ручних валіз за передніми сидіннями, що зробило TT RS, безперечно, найкориснішим автомобілем у світі. цей клас. Як і в багатьох автомобілях такого типу, громіздкий вантаж не знайде місця — вантажний відсік відносно великий, але не дуже високий, а задній отвір ліфтбека довгий, але вузький.
Працюючи в обмеженому просторі, екран інформаційно-розважальної системи TT RS розташований не в центрі приладової панелі, а в місці, яке традиційно займає панель приладів. Таке розташування привабливе та просте у використанні, і, як і в інших Audi, керується поворотною ручкою, встановленою на центральній консолі. Вбудована навігація, а також Apple CarPlay, Android Auto, стереосистема Bang & Olufsen із 12 динаміками та вбудована точка доступу Wi-Fi є стандартними.
ЦІНА ЗА ТЕСТУВАННЯМ: $80 200 (базова ціна: $65 875)
ТИП ДВИГУНА: 20-клапанний рядний 5 DOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива
Робочий об’єм: 151 куб. дюйм, 2480 куб.см
Потужність
: 400 к.с. при 7000 об.
ТРАНСМІСІЯ: 7-ступінчаста автоматична з подвійним зчепленням і ручним режимом перемикання передач
РОЗМІРИ:
Колісна база: 98,6 дюймів
Довжина: 165,0 дюймів
Ширина: 72,1 дюймів Висота: 52,9 дюймів