Ми обожнюємо вагони. Ми любимо високопродуктивні універсали навіть більше — подаруйте нам приємні звуки, які супроводжують стрільбу восьми бурхливих циліндрів і відчуття посилення турбокомпресору. Змішайте все це разом – плюс порцію першокласної розкоші – і ви отримаєте мрійливий, динамічний Mercedes-AMGE63 S Універсал. Те, як цей п’ятидверний автомобіль забезпечує хвилювання та продуктивність, комфорт, привабливість і прагматичну функціональність у цілісному пакеті, просто фантастично. Не так багато транспортних засобів, які можуть відповідати практичним вимогам повсякденного життя, водночас пропонуючи майже безмежні відчуття для тих, хто любить керувати автомобілем заради водіння.

Mercedes-AMG E63 S Wagon photo

E63 S Wagon робить. 603-сильний твін-турбо V-8 і система повного приводу 4Matic від Superwagon дозволяють запускати ракету, яка розганяється до 60 миль на годину за 3,0 секунди. Давай, кинь виклик цьому Corvette на дрег-рейс. Wagon тягне 1,00 g зчеплення на поворотах на ковзаючій накладці, ніби він думає, що це Porsche. І він буде тягнути вантаж мульчі так само легко, як і осла. Єдине, що заважає E63 S Wagon, це те, що 2023 рік стане останнім роком виробництва.гібридизована трансмісія , подібна до AMG C63 2024 року або, ще краще, GT63 S E-Performance потужністю 831 к.с. Можливо, ми все-таки не так сумуватимемо.




AMG E63 S Wagon майже не зміниться для 2023 модельного року. Єдиним оновленням є випуск моделі Final Edition, з якої буде випущено лише 999 штук. Кожна модель Final Edition одягнеться в плащ кольору Matt Graphite Grey Magno в поєднанні з глянцевими чорними акцентами та тонованим склом із задньої частини центральної стійки, люб’язно дозволеним нічним пакетом AMG. Для додаткової ексклюзивності клієнти можуть додати пакети Carbon I та II, які доповнюють екстер’єр компонентами з вуглецевого волокна. Зсередини високорегульовані продуктивні сидіння з підігрівом є стандартними для пакету обмеженого виробництва, як і вуглецеве оздоблення салону. Оббивка шкірою наппа перламутрово-чорного кольору з титаново-сірого кольору поєднується із зовнішнім покриттям і доповнюється панеллю приладів із жовтими контрастними швами.

Mercedes AMG E63 S Wagon

Універсал E63 S 2023 року дорожчий, ніж седан E63 S, але його додаткова практичність, ексклюзивність і відверта епатажність вартують підвищення ціни. Наш улюблений універсал AMG буде оснащений декількома опціями, які ще більше роздуватимуть підсумок, але вони зміцнять його статус розкоші та максимізуватимуть нашу вдячність. До них входять пакет зовнішнього освітлення (автоматичне дальнє світло та адаптивне освітлення фар), пакет тепла та комфорту (підігрів передніх підлокітників, підігрів керма та швидкий нагрів передніх подушок), а також пакет акустичного комфорту, який забезпечує звук. -заглушуючі матеріали, щоб зберегти тишу в салоні. Наші улюблені індивідуальні опції включають проекційний дисплей, масажні передні сидіння, тризонний клімат-контроль і двері з плавним закриттям. В ідеалі це була б одна з моделей 999 Final Edition.




Універсал E63 S оснащений моторошним двигуном V-8 потужністю 603 к.с., який поєднується з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним повним приводом 4Matic+. Ця установка допомогла 4683-фунтовому мегафургону, який ми випробували, розігнатися до 60 миль/год за 3,0 секунди та знищити чверть милі за 11,1 секунди на 122 милях/год. Перевірте статистику продуктивності нашого довгострокового C8 Corvette Stingray, щоб побачити це в перспективі. Інші оновлення AMG на універсалі E63 S порівняно зі звичайним універсалом Mercedes-Benz E-класу включають зміну налаштування підвіски, збільшені гальма та режим «Дрейф» лише для заднього приводу, який дозволяє витівки.




Стандартна пневматична підвіска AMG E63 може бути налаштована водієм для бажаної якості їзди, і її було переналаштовано для 2021 модельного року в рамках оновлення, головною метою якого є підвищення комфорту. Хоча підвіска майже еластична в режимі Comfort, ми вважаємо за краще залишити універсал у режимі Sport. Ми відчули, що більш різкі рухи E63 у цій установці відповідають його комунікативному кермуванню та вражаючій здатності гальмувати — 70 миль/год до нуля лише за 153 фути.




Незважаючи на те , що EPA не оголосило рейтинги економії палива для моделі 2023 року, ми не очікуємо, що її показники суттєво зміняться — якщо взагалі зміняться — порівняно з моделлю 2021 року. EPA оцінює, що універсал E63 S буде витрачати 16 миль на галон у місті та 23 милі на галон на шосе. Єдиним справжнім конкурентом універсала AMG є Audi RS6 Avant , який розрахований на 15 миль на галон у місті та 22 милі на галон на шосе. Хоча ми не тестували універсал E63 S на нашому 200-мильному маршруті економії палива, ми тестували версію седана, яка досягла 22 миль на галлон.

Mercedes-AMG E63 S Wagon interior

Незважаючи на те, що універсал E63 S тріскає вихлопними газами та верещить шинами, його розкішний салон зберігає спокійний рівень шуму та схильність компанії до розкоші. Його панель приладів домінує безперервною панеллю, яка може похвалитися двома дисплеями високої роздільної здатності — один для приладової панелі та інший для інформаційно-розважальної системи. Салон також оздоблений високоякісними матеріалами, які створюють відчуття справді особливого місця для проведення часу. Так само список стандартних функцій включає функції підігріву, вентиляції та масажу для передніх сидінь, а також настроюване освітлення салону — і багато, багато іншого. З просторим заднім сидінням і вантажним простором до 64 кубічних футів (35 кубів з усіма піднятими сидіннями) універсал E63 S майже такий же корисний, як і швидкий.




Кожен E63 S оснащений привабливою та інтуїтивно зрозумілою інформаційно-розважальною системою. Його величезний 12,3-дюймовий дисплей управляється центром на центральній консолі, який оснащено поворотною ручкою та сенсорною панеллю, завдяки чому керування системою стає другою натурою. Він стандартно оснащений Apple CarPlay, Android Auto, вбудованою навігацією, аудіосистемою Burmester і бездротовою зарядкою. Ті, хто бажає ще більше функцій, можуть додати проекційний дисплей і точку доступу Wi-Fi.

ТИП ДВИГУНА
32-клапанний V-8 DOHC з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива. Робочий об’єм
243
дюймів 3 , 3982 см 3
Потужність
603 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент
627 фунт-фут при 2500 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
9-ступінчаста автоматична




ШАСІ
Підвіска (F/R): багатоважільна/багатоважільна
Гальма (F/R): 15,4-дюймовий вентильований керамічний диск із поперечними просвердленнями/14,2-дюймовий вентильований керамічний диск із поперечними просвердленнями
Шини: Michelin Pilot Sport 4S, F: 265/ 35R-20 (99Y) MO1 R: 295/30R-20 (101Y) MO1

РОЗМІРИ
Колісна база: 115,7 дюймів
Довжина: 197,1 дюймів
Ширина: 75,1 дюймів
Висота: 58,0
дюймів Об’єм пасажирів: 99 футів 3
Об’єм вантажу: 35 футів 3
Споряджена маса: 4683 фунтів