Універсал Nio ET5 (або Nio ET5 Kombi ) — це автомобіль, про який говорять усі. Nio розробив його спеціально для європейського ринку. Сьогодні ця версія ET5 отримала схвалення китайського регулятора. Таким чином, він готовий почати виробництво в Китаї. Давайте познайомимося з універсалом ET5 ближче.
Перш за все відзначимо, що універсал ET5 буде збиратися на заводі JAC-NIO в Хефеї. Ось чому ми можемо чітко побачити значок (JAC Auto) на задній панелі Nio ET5. В даний час на цьому заводі також випускаються такі автомобілі, як ES6, ES7 (EL7), ES8 (EL8), EC6 і ET7. Що стосується седана ET5, то Nio виробляє його на заводі в NeoPark. Відзначимо також, що назва Nio ET5 залишилася без змін.
Ми розглянемо зовнішній дизайн Nio ET5. Він відповідає новітній мові дизайну бренду. Що стосується передньої частини, то вона дуже схожа на седан ET5. Можна виділити ті ж фари, ходові вогні, скошену лінію капота і сенсор LiDAR з камерами на даху. Універсал ET5 також отримав справжні бічні дзеркала, як і седан.
Усі помітні зміни відбулися після центральної стійки ET5. Тож тепер він офіційно має тип кузова універсал. Як ми бачимо ззаду, цей електромобіль все ще має відому світлодіодну стрічку задніх ліхтарів. Ми також бачимо тут, що ET5 отримав крихітний задній склоочисник, який виглядає не дуже практично. ET5 також отримав спортивний спойлер на даху. Що стосується багажника, то його двері здаються замалими. Так що навіть з просторим багажником ви не зможете туди помістити якісь великі речі. До речі, сам автомобіль виконаний у кольорі Star Grey.
Якщо говорити про розміри універсала ET5, то вони складають 4790/1960/1499 мм при колісній базі 2888 мм. Тож він буквально такого ж розміру, як седан ET5. Для наочності: універсал ET5 на 77 мм довший, на 133 мм ширший і на 57 мм вищий, ніж BMW 3 серії Touring. Його споряджена маса знаходиться в межах 2195-2245 кг. Що стосується повної ваги, то вона становить 2730 кілограмів. Так що універсал ET5 - досить важкий автомобіль. Я також можу буксирувати до 1400 кг.
Універсал Nio ET5 буде доступний зі стандартною батареєю. Варто зазначити, що цей електромобіль, як і всі інші автомобілі Nio, підтримуватиме технологію заміни батарей. Нагадаємо базову інформацію про них. Буде три варіанти:
Стандартний діапазон : гібридна потрійна LFP (NMC-LFP) батарея на 75 кВт/год;
Великий радіус дії : трикомпонентна батарея на 100 кВт/год;
Наддалекий радіус дії : напівтвердотільний акумулятор на 150 кВт/год ( масове виробництво почнеться в першій половині 2023 року ).
Що стосується потужності, то універсал ET5 має на борту два електромотора. Електродвигун на передній осі забезпечує потужність 150 кВт (204 к.с.), тоді як електродвигун на задній осі має потужність 210 кВт (286 к.с.). Так сукупна потужність універсалу ET5 досягає 360 кВт або 490 к.с. Його трансмісія така ж, як у седана ET5.
Як ми бачимо із зображень, ET5 зможе мати додаткові червоні гальмівні супорти та п’ять стилів ободів. Ми також бачимо, що він також буде доступний з додатковим пакетом Moon.
Універсал Nio ET5 на сто відсотків готовий до масового виробництва. Спочатку він вийде на європейські ринки. А потім також стане доступним для покупки в Китаї.
Як ми неодноразово повідомляли, китайські бренди, в тому числі Nio, переживають важкі часи на європейському ринку. Існує декілька причин такого упередження, наприклад, політика Китаю, глобальна ситуація, інфляція, консервативні клієнти тощо. Але, здається, ET5 може змінити цю тенденцію та привернути увагу потенційних клієнтів. Ми будемо стежити за цим, тож слідкуйте за оновленнями!
За словами одного зі співробітників Nio, ця версія ET5 буде називатися «ET5 Touring». Це показує, наскільки сильно Nio хоче конкурувати зі старими брендами, особливо BMW. Але ми пам’ятаємо судову боротьбу між Nio та Audi, коли суд заборонив Nio використовувати назви «ES8» та «ES6». Отже, те саме може статися з ET5 Touring. До речі, багато китайських ЗМІ почали називати ET5 «шутинг-брейком». Можливо, це буде інший варіант для Ніо.