Це дозволило моделям C8 Stingray і C8 Z06 знайти багато зацікавлених сторін у Європі та Японії. Завдяки звіту WebCG тепер ми знаємо, що кожен C8 Z06, який відправляється до Японії, матиме той самий пакет обробки та колірну комбінацію.
Новини надійшли безпосередньо від керівників GM Japan Йошіакі Уехара та Сатоші Накано, які обговорили з виданням японську специфікацію Z06. Згідно зі звітом, кожен C8 Corvette Z06, який замовляє GM Japan, буде завантаженим купе 3LZ з чорною фарбою кузова та червоним салоном. Щоб зберегти колірну тему, усі автомобілі також матимуть чорні колеса та червоні гальмівні супорти.
Пакет Z07, орієнтований на трек, також не буде доступний для клієнтів під час дебюту продажів, і компанія не очікує, що зможе легко модернізувати ці частини. Керівники спеціально відзначили, що ця комбінація на даний момент є найпопулярнішою серед клієнтів Z06 у Сполучених Штатах і такою, що добре пасує до автомобіля.
Це справа виробництва
Однак японська специфікація не була зроблена лише на основі переваг стилю. Уехара зауважив, що якби клієнтам за кордоном був наданий такий же доступ до конфігуратора Z06, як тут, у Штатах, автомобілі могли б ніколи не бути виготовлені. Труднощі GM з доставкою C8 до клієнтів були добре задокументовані під час виробництва автомобіля, а високий інтерес до Z06 лише ускладнює це завдання.
Моделі Z06 для японського ринку також втратять унікальну вихлопну систему з центральним виходом, яка є в автомобілях зі специфікацією США. Це сталося через суворіші вимоги країни до викидів і звуку для транспортних засобів, яким прямі труби в стилі труби на Z06 не відповідають. Це означає, що автомобілі матимуть стандартне налаштування кутового виїзду Stingray, що призведе до невеликого падіння потужності. У той час як автомобілі американської специфікації мають потужність 670 кінських сил, ці агрегати будуть обмежені 636 кінськими силами. Це все одно має бути достатньо потужності, щоб перемогти всі види JDM на будь-якій неймовірній трасі Японії.