Ми чуємо, що Mercedes-AMG розглядає можливість повернення V-8 до високопродуктивних моделей C-класу та E-класу.
4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом, можливо, можна поєднати з гібридною установкою, як у AMG GT63 SE Performance і AMG S63.
Ці моделі V-8 можуть надійти вже у 2026 році, кажуть джерела.
Спільнота AMG не в захваті. Найпотужніший AMG C-класу, C63 , замінив V-8 на гібридизовану турбо-четверку, а наступний топовий E-клас, майбутній E63, обійдеться рядною шестициліндровою коробкою передач. - гібридна установка. Дехто каже, що цього недостатньо, щоб боротися з BMW M3, який має рядну шістку з подвійним турбонаддувом, і майбутнім BMW M5 , який, як планується, матиме гібридну установку з твін-турбо V-8. Майбутні Audi RS5 і RS7 також будуть оснащені гібридом V-6 потужністю до 640 кінських сил.
Єдиний шлях виходу з цієї дилеми — відновлення 4,0-літрового двигуна M177 V-8, який повернеться в C- і E-клас у 2026 році, кажуть два незалежних джерела. В даний час восьмициліндровий двигун модифікується для відповідності стандартам викидів EU7. Зараз цей двигун використовується в AMG GT63 SE Performance потужністю 831 к.с. і AMG S63 потужністю 791 к.с. , і в обох цих програмах він поєднується з гібридною установкою.
За словами старших інженерів, які безпосередньо беруть участь у цьому питанні, як C-клас, так і E-клас потребують лише незначних змін кузова, щоб розмістити подвійну турбосилову установку, батарею PHEV плюс електродвигун і допоміжне обладнання. Оскільки C- та E-класи оцінюються для продовження життєвого циклу після 2028 року, жорсткі версії AMG можуть залишатися у виробництві протягом наступного десятиліття.