Nissan Altima 2023 року випуску — це цілком достатній сімейний седан із гострою зовнішністю, просторим салоном і доступним повним приводом. Що стосується потужності, Altima має два різних чотирициліндрових двигуна на вибір: базовий двигун потужністю 182 к.с. або агрегат із змінним стисненням із турбонаддувом потужністю 248 кінських сил. Але це все, що Altima виходить за рамки.

Nissan Altima 2023

Незалежно від того, як ви його специфікуєте, він оснащений безступінчатою автоматичною коробкою передач (CVT) і забезпечує водіння, яке є радше ввічливим, ніж бадьорим. Проте, за оцінками EPA, Altima має вражаючу економію палива для негібридного транспортного засобу.. Просторий інтер’єр, зручне сидіння, додатковий 12,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи та потужна пропозиція стандартних функцій безпеки роблять цей седан легким для життя — навіть якщо йому не вистачає душевності Honda Accord або вишуканості Toyota Camry .




Nissan оновлює зовнішній вигляд Altima до 2023 року, додавши нові колеса, оновлену передню панель із новими світлодіодними фарами та новий логотип автовиробника. Також є два нових варіанти фарби: Grey Sky Pearl і Garnett Pearl Metallic. Окрім цих незначних візуальних змін, найвищий рівень комплектації Platinum було перейменовано на SL.




Всередині Altima отримав новий 12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, який є стандартним для моделей SL і SR, але доступний для SV як додаткове обладнання. Nissan розширив стандартні функції безпеки в рамках своєї технології допомоги водієві Safety Shield 360 . Нові стандартні засоби безпеки включають автоматичне екстрене гальмування з функцією виявлення пішоходів, автоматичне гальмування ззаду, попередження про виїзд зі смуги руху, попередження про сліпі зони, попередження про поперечний рух позаду та асистент дальнього світла.




На відміну від Accord і Hyundai Sonata , Altima пропонує дві функції, яких вони не мають: повний привід і унікальний двигун VC-Turbo. Хоча переваги останнього важко оцінити, повнопривідна система вартістю 1400 доларів може привабити покупців седана, які живуть у Сніжному поясі. Тим не менш, ми б вибрали рівень обробки SR і пропустили обидва варіанти. Разом зі спортивно налаштованою підвіскою та 19-дюймовими колісними дисками, які роблять цей сімейний седан веселішим у водінні, SR має безліч бажаних функцій, зокрема сидіння водія з електроприводом у восьми напрямках, Apple CarPlay і Android Auto, оновлений цифровий прилад. кластер, шкіряне кермо тощо. Ми також хотіли б отримати пакет Premium, який додає обігрів дзеркал, підігрів передніх сидінь і люк.




Altima має стандартний 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 188 к.с., який поєднується з безступінчатою автоматичною коробкою передач (CVT). Додатковий 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом розвиває до 248 кінських сил на паливі преміум-класу, а також використовує CVT. У той час як Nissan рекламує інноваційну технологію змінного стиснення, тільки 2,5-літровий двигун можна мати з повним приводом. Стандартний чотирициліндровий двигун і повний привід мали передбачуване, хоча й нічим не примітне, прискорення. Двигун ставав шумнішим, чим сильніше ми натискали на педаль газу, але чотирициліндровий Camry, який ми тестували, іноді був настільки ж гучним.

Nissan Altima 2023 photo

Двигун VC-Turbo робить Altima значно швидшим. Незважаючи на нетрадиційний двигун з турбонаддувом і незвичайний повний привід, Nissan не так весело керувати, як Accord. Altima SR отримав спортивну підвіску та 19-дюймові колеса, що робить його більш цікавим на звивистих ділянках дороги. Однак ці оновлення також погіршують якість їзди, яка спостерігається у звичайних моделей Altima. Дивно, щотопова модель SL (раніше відома як Platinum), яку ми їздили, мала краще зчеплення на поворотах , ніж BMW 330i xDrive 2019 року, який ми тестували . Nissan також мав комфортну їзду, яка запобігала будь-якому здриганню над хвилястим тротуаром. Його система рульового управління була точною за стандартами сімейного седана і не докладала зусиль, щоб імітувати відчуття керма. Педаль гальма Altima мала лінійний зворотний зв’язок і миттєво реагувала на наші введення.




Altima не пропонує гібридну або екологічну гібридну модель, що економить паливо, як це роблять багато її конкурентів, але її два бензинові двигуни мають високі показники економії палива та навіть кращі результати в реальних умовах. При оснащенні переднім приводом базовий 2,5-літровий чотирициліндровий двигун отримує, за оцінками EPA, 28 миль на галон у місті та 39 на шосе. З приводом на всі колеса ці оцінки EPA падають до 26 миль на галон у місті та 36 миль на галон на шосе. 2,0-літровий двигун з турбонаддувом, за оцінками EPA, витрачає 25 миль на галон у місті та 34 милі на галон на шосе. На нашому шосе зі швидкістю 75 миль на годину з економією палива — частина нашого комплексного тестового режиму—повнопривідна Altima досягла вражаючих 41 миль на галлон; версія VC-Turbo зафіксувала значні 37 миль на галлон. Найбільш економічні (негібридні) Accord і Camry заробили 38 миль на галон і 45 миль на галон відповідно.




Всередині кабіни Altima представлена ​​проста панель приладів із зручним розподільним пристроєм. Матеріали інтер’єру відрізняються залежно від комплектації, але все є значним покращенням у порівнянні з Altima попереднього покоління. Наш тестовий автомобіль SV мав привабливе оформлення та твердий пластик, який мало привертав уваги. Кермо з плоским дном і штучне вуглецеве волокно були тут неприємні, особливо тому, що на SV немає пелюсткових перемикачів або вибору режимів водіння. Тим не менш, м’які підлокітники зробили подорожі та сидіння в пробках більш терпимими. Передні сидіння можуть вмістити різні типи кузовів, але ми відчули, що поперекова підтримка була занадто агресивною.




Великі задні сидіння були дуже зручними з достатнім простором для ніг. Ми вміщуємо шість ручних сумок у багажник Altima та загалом 17 сумок зі складеними задніми сидіннями. Ці цифри збігалися з показниками Camry, які ми тестували, але обидва не досягли 19 мішків Accord. На жаль, задні сидіння Nissan не складаються повністю, і їх доводиться відпускати за допомогою ручок у багажнику, що незручно. Altima має пристойне місце для зберігання речей на передньому сидінні, з вузькими, але глибокими дверними кишенями та корисним підносом у передній частині центральної консолі.




Стандартний 8,0-дюймовий сенсорний екран Altima підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Інформаційно-розважальний інтерфейс має настроюване головне меню, але в іншому випадку мало можливостей персоналізації. Хоча звукова система має корисні ручки для регулювання гучності та налаштування, сенсорний екран, який ми тестували, повільно реагував на введення. Altima SL і SR отримують 12,3-дюймовий сенсорний екран з навігацією, бездротову зарядку телефону та стандарт Wi-Fi. Більший екран є додатковим для моделей SV.