Повністю електрична вантажівка Tesla Semi стала наймасштабнішою історією року для вантажних перевезень.
Тим часом машина мрії Ілона Маска зіткнеться з жорсткою конкуренцією з боку інших перспективних компаній вантажівок, які прагнуть посісти частку ринку з операторами автопарків, які піклуються про енергію та викиди. Найновіший гравець щойно кинув свій капелюх — або, точніше, свій міфологічний молот — на ринг: Thor Trucks, новий стартап із Лос-Анджелеса, має дизайн повністю електричної напіввантажівки, який може переконати транспортні компанії передати нову Tesla через два роки.
Тор тільки що представив свій прототип, ET-One, який, як і Tesla Semi, має з’явитися на дорогах у 2025 році. Устаткування виглядає прямо зі всесвіту Трансформерів , аж до логотипу, що нагадує знак злих десептиконів.
Тор стверджує, що ET-One матиме запас ходу до 300 миль із повністю завантаженим 40 тоннами вантажу. Вантажівка призначена для невеликих відстаней і одноденних поїздок.
Власні варіанти силових агрегатів компанії варіюються від 300 до 700 к. с. Щоб виправдати свою ціну в 150 000 доларів ( як і Tesla ), Thor обіцяє нижчу вартість експлуатації порівняно з традиційними вантажівками з дизельним двигуном. За словами компанії, ET-One буде коштувати на 60 відсотків дешевше за милю в доларах на технічне обслуговування, а вартість палива буде на 70 відсотків нижчою.
Коли ви будуєте електричну вантажівку, ви не можете уникнути згадки про слона в кімнаті: Tesla. Комунікаційна команда Thor визнала, що не збирається йти один до одного з джаггернаутом Ілона Маска, і висловила «захоплення» Tesla та її суперником Nikolom. Натомість Thor збирається будувати свій електричний парк інакше, ігноруючи автономні технології, щоб працювати з існуючими компаніями в галузі як партнер, а не повний конкурент.
Але компанія все ж надала певний відтінок шляху Tesla, стверджуючи, що її мета полягає в тому, щоб продемонструвати, що екологічно чисті транспортні засоби — це не просто «марнославство», і що електромобілі можуть зробити цілі автопарки більш ефективними та рентабельними в управлінні.