Серед 20 інших конкурентів, Volkswagen Taos втамовує додаткову, недавню споживчу тягу до економії палива. Доступний із переднім або повним приводом, кожен Taos дзижчить, отримуючи взірцевий реальний пробіг завдяки скупому 1,5-літровому чотирициліндровому двигуну з турбонаддувом потужністю 158 к.с. Для буксирування Taos не передбачено ніяких проблем, тому ми радимо перейти на більший позашляховик Tiguan , але всередині достатньо місця для вантажу, навіть якщо використовуються задні сидіння, щоб легко впоратися з продуктовими обов’язками.
Це близька боротьба серед найкращих у цьому класі, тому низька стартова ціна та місткий кокпіт Tiguan роблять його спокусливим вибором серед інших, таких якKia Seltos і Chevrolet Trailblazer . Перевершивши оцінку EPA на 4 милі на галон, повнопривідний Taos SEL, який ми випробували, зміг приголомшливо витратити 40 миль на галон під час нашого 200-мильної траси зі швидкістю 75 миль/год. Велика кількість внутрішнього пластику допомагає знизити ціну на Taos, водночас створюючи відчуття, що більш розкішний салон Mazda CX-30 виглядає як мініатюрний розкішний кондомініум порівняно з VW.
Найменший кросовер VW не зазнає особливих змін у 2023 році, але він отримав кілька покращень обладнання. Volkswagen додає такі функції допомоги водієві, як попередження про лобове зіткнення з автоматичним екстреним гальмуванням і моніторинг пішоходів, монітор сліпих зон і попередження про рух ззаду, як стандартне обладнання для всіх комплектацій. Базовий S отримує 18-дюймові колеса замість 17-дюймових на повнопривідних моделях. Нарешті, SEL тепер отримує фантастичний панорамний люк у стандартній комплектації.
Ми рекомендуємо модель SE середнього рівня, оскільки вона забезпечує найкращу вартість. Він стандартно оснащений 18-дюймовими колесами, системою моніторингу сліпих зон, підігрівом передніх сидінь, дистанційним запуском і бездротовою зарядкою. Ми б додали повний привід за додаткові 1450 доларів США, головним чином тому, що він замінює задню підвіску моделі з переднім приводом на більш складну незалежну одиницю. Ми також вибрали б пакети IQ.Drive та SE Convenience, які додають адаптивний круїз-контроль, автоматичне дальнє світло, підігрів керма, систему підтримки смуги руху та склоочисники з датчиком дощу.
Taos оснащений новим 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном VW з турбонаддувом. Він створює 158 кінських сил і 184 фунт-фут крутного моменту. Передньопривідні версії оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, а повнопривідні моделі мають семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Передньопривідний і повнопривідний Taos також мають різні задні підвіски, причому в першому використовується торсіонна балка, а в другому — більш складна багатоважільна конструкція.
Під час нашого тестування різниця в прискоренні між двома різними трансмісіями була незначною: передньопривідний Taos випередив 4Motion до 60 миль/год лише на десяту секунди. Комплект 17-дюймових коліс є стандартним, але також доступні 18- та 19-дюймові. Ми оцінили низьку тягу двигуна, непомітну роботу восьмиступінчастого автомата та підвіску.під час нашого часу з одним .
Передньопривідний Taos розрахований на 28 миль на галон у місті та 36 миль на галон на шосе, а повнопривідна модель розрахована на 25 миль на галон у місті та 32 на шосе. На нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год передньопривідний Taos заробив вражаючих 40 миль на галлон, тоді як повнопривідний Taos 4Motion досяг 33 миль на галлон.
Всередині Taos немає нічого особливого. Дизайн і матеріали повторюють сучасну естетику інших моделей VW. На кожній панелі приладів встановлено повністю цифрову панель приладів, а стандартні двоколірні сидіння вкриті тканиною. Однак доступна також шкірозамінник і шкіряна оббивка. Також не бракує популярних варіантів.
Кабіна Taos може бути оснащена настроюваним зовнішнім освітленням, сидінням водія з електроприводом у восьми напрямках, двозонним клімат-контролем, підігрівом керма, підігрівом і вентиляцією передніх сидінь, а також панорамним люком. Taos може похвалитися 37,9 дюймами місця для ніг на задніх сидіннях, що лише на 0,8 дюймів менше, ніж у дворядному Tiguan. Taos також має 28 кубічних футів вантажного простору за спинками задніх сидінь і 66 кубів у складеному стані.
Кожен Taos оснащений вишуканою інформаційно-розважальною системою з точкою доступу Wi-Fi за підпискою. 6,5-дюймовий сенсорний екран є стандартним, а 8,0-дюймова версія є опційною. Система також може бути оснащена вбудованою навігацією, стерео BeatsAudio з вісьмома динаміками, супутниковим радіо SiriusXM і бездротовою зарядкою смартфона.