Згідно з розслідуванням Washington Post, рішення генерального директора Tesla Ілона Маска видалити радарні датчики, щоб автомобілі покладалися виключно на камери для автоматизованого самостійного водіння, знову переслідує автовиробника .
Генеральний директор стверджував, що восьми камер, призначених для огляду дороги та виявлення небезпек у кожному напрямку, має бути достатньо.
Згідно зі звітом, «деякі інженери Tesla були приголомшені» і навіть звернулися до довіреного колишнього керівника за порадою щодо того, як відмовити Маска від плану, про що раніше не повідомлялося. Без радара Teslas був би сприйнятливий до основних помилок сприйняття, якби камери були закриті краплями дощу або навіть яскравим сонячним світлом, проблеми, які могли б призвести до аварій.
У The Washington Post заявили, що Маска це не переконало, він скасував рішення своїх інженерів, і в травні 2021 року Tesla оголосила, що скасовує радари на нових автомобілях. Незабаром після цього компанія почала відключати радари в автомобілях, які вже були в дорозі.
Відповідно до інтерв’ю газети з майже дюжиною колишніх співробітників і водіїв-випробувачів, чиновників з безпеки та інших експертів, результатом стало зростання кількості аварій, невдач та інших ганебних помилок автомобілів Tesla, раптово позбавлених критичного датчика.
За останніми тижнями, додається у звіті, Tesla відкликала та призупинила розгортання технології для відповідних транспортних засобів через побоювання, що її автомобілі можуть порушити обмеження швидкості та не звертати увагу на знаки зупинки, за словами федеральних чиновників.
The Washington Post додала, що скарги клієнтів накопичуються, включно з позовом, поданим до федерального суду минулого місяця, в якому стверджується, що Маск перебільшив можливості технології.
Тим часом регулятори та урядовці ретельно вивчають систему Tesla та її минулі претензії як докази зростання проблем з безпекою, згідно з документами компанії.
Повідомляється, що Маск захищав дії компанії як довгострокові ставки з перспективою розблокувати величезну цінність, а Tesla заявила, що транспортні засоби з повним автономним керуванням потрапляють в аварії принаймні в п’ять разів менше, ніж транспортні засоби, які рухаються в звичайному режимі.
Маск і Тесла не відповіли на неодноразові запити Washington Post про коментарі.