Bulgari Hotels & Resorts відкрив свій перший готель в Японії, займаючи шість верхніх поверхів ультра-хмарочоса в токійському районі Яесу 2-Чоме.
Готель Bulgari Tokyo, спроектований міланською архітектурною студією Antonio Citterio Patricia Viel, налічує 98 номерів і люксів із сучасними італійськими меблями, доповненими кошиками та покривалами місцевого виробництва. Доступ до ванних кімнат з чорного граніту здійснюється через розсувні двері, натхненні традиційними японськими будинками. У громадських місцях є італійський мармур, портали з дерева в’яза та мозаїка, натхненна традиційними японськими візерунками тканин.
Фірмовий ресторан готелю, Il Ristorante – Niko Romito, доповнюється суші-рестораном Hoseki, спокійним лаунжем Bulgari, шоколадним бутиком Bulgari Dolci та баром Bulgari, який складається з двох напівкритих відкритих терас. У спа-салоні на 40-му поверсі є 25-метровий плавальний басейн, а також басейн меншого розміру, одно- та двомісні процедурні кабінети, спа-зал і розроблені на замовлення дерев’яні кабінки.
Генеральний директор Bulgari Group Жан-Крістоф Бабін сказав, що відкриття готелю Bulgari Hotel Tokyo стало стратегічною віхою для компанії в Японії, ринку, який був важливим для групи протягом понад 30 років.
Це восьмий готель Bulgari, а група, що належить Marriott, має аванпости в Лондоні, Мілані, Дубаї, Балі, Шанхаї, Пекіні та Парижі, а також об’єкти в Маямі, Римі, Лос-Анджелесі та на Мальдівах.