Багато з нас у якийсь момент підходили до неправильної машини на парковці лише для того, щоб усвідомити помилку, коли функція дистанційного доступу чи доступу без ключа відмовляється працювати. І з такою кількістю Tesla зараз на вулицях і так мало кольорів і колісних дисків, щоб їх відрізнити, електромобіль, як Model 3, є головним кандидатом на таку плутанину.
Але плутанина одного власника Tesla у Ванкувері не виявилася, доки він не відімкнув не той автомобіль і не встиг проїхати кілька миль по дорозі. Імміграційний консультант Раджеш Рандев розповів виданню Canada's Global News , що комедія помилок почалася, коли він пішов сісти в свою машину і виявив її припаркованою поряд з іншою Model 3 того ж кольору.
Рандев стверджує, що поспішав забрати своїх дітей зі школи, і йому вдалося відкрити двері не тієї Tesla за допомогою програми для смартфона . Він сів у електромобіль і поїхав геть, лише почавши підозрювати, що щось не так, коли він помітив тріщину на лобовому склі, яку він не пам’ятав, щоб бачив раніше на своїй машині, і помітив, що зарядний пристрій для телефону не там, де він залишив це.
Потім випадковий злодій отримав повідомлення з незнайомого йому номера із запитанням, чи їздить він на Tesla, і закликав його зв’язатися. Відправник, який, як ви, напевно, здогадалися, був справжнім власником веселої Tesla, очевидно, підгледів номер телефону Рандева в документі, який він роздрукував і залишив на сидінні власного автомобіля, який все ще був припаркований там, де він залишив це. Рандев пішов до школи, щоб забрати своїх дітей, а потім повернувся назад, щоб повернути машину її законному власнику.
«Ми обоє сміялися, і я також викликав поліцію», — сказав Рандев Global News . « Поліція сказала, що у них є моя заява, але вони не можуть дати мені номер справи, тому що нічого не сталося». Він каже, що з тих пір звернувся до Tesla, щоб попередити їх про проблему, але не отримав відповіді. Ми також зв’язалися з адресою електронної пошти, яка видається за прес-службу Tesla, але також ще не отримали відповіді.