У той час як BMW продовжує розробку iX5 Hydrogen із тестовим парком із 100 автомобілів, головний інженер Юрген Гульднер розповів більше про перший серійний випуск FCEV автовиробника, який очікується в другій половині десятиліття.
Інженер не вдавався в подробиці щодо стилю кузова майбутньої моделі, хоча він визнав, що розмір BMW X5 добре підходить для цієї технології. Їх мета полягає в тому, щоб створити водневі баки, які могли б поміститися в простір батареї в електромобілів, роблячи архітектуру BMW Neue Klasse сумісною з електромобілями на паливних елементах.
Гульднер, який відповідає за водневу програму BMW, вважає, що впровадження електромобілів з водневим двигуном є «питанням часу», хоча вони, швидше за все, залишаться «значною меншістю». Під час свого виступу в Антверпені Гульднер припустив, що транспортні засоби , які працюють на водні, можуть працювати як альтернатива електричним моделям, коли промисловість досягне своїх меж щодо сировини чи інфраструктури.
Як повідомляє Autocar , BMW «очікує переломного моменту інфраструктури», перш ніж випустити на ринок свій перший серійний FCEV. Автовиробник хоче скористатися перевагами майбутньої Директиви Європейського Союзу щодо інфраструктури альтернативних видів палива. Останній зобов’язує встановлювати заправні станції для вантажівок FCEV кожні 150 км (93 милі) на головних магістралях, які потім можуть сформувати основу більш широкої мережі для легкових транспортних засобів.
З точки зору ціноутворення Гульднер виявив, що вартість FCEV різко знизилася, але залишається високою через низький обсяг виробництва. Результати досліджень BMW свідчать про те, що вартість FCEV може бути на одному рівні з BEV протягом наступного десятиліття. Крім того, сировини, необхідної для FCEV, набагато менше, ніж для BEV, що робить їх «менш вразливими до нестабільності ринку».