Життя з GTI поки що було без пригод, чверть шляху через 40 000-мильний тест VW. Першу заміну масла та техогляд від Volkswagen зробив безкоштовно. Осінній сезон прийшов і пройшов, перш ніж ми мали можливість замовити кілька кращих коліс і більш липких літніх шин. Це проект, який ми переглянемо навесні. Тим часом ми оснастили наш GTI S комплектом Nokian Hakkapeliitta R5 оригінального розміру, готуючись до арктичного сезону. За ціною 274 долари за штуку вони належать до вищого класу зимових шин, але ми швидко зрозуміли, що ви отримуєте те, за що платите.

Volkswagen Golf GTI

У середині листопада мисливці на білохвостого оленя Мічигану мігрують до своїх таборів. I-75, що прямує на північ, перетворюється на парад пікапів, наповнених камуфляжем Mossy Oak, які буксирують напівзруйновані кемпери, які грають у пінг-понг на своїй смузі. Завдяки великому вантажному відсіку, наповненому мисливським спорядженням і тижневою кількістю їжі та напоїв (і без відкривачки для пляшок), наш GTI, який явно не пікап, приєднався до масового виїзду.




На дорогах Північного Мічигану протягом більшої частини шляху випав сильний сніг — у справжньому стилі оленячого табору — і Nokians показали себе надзвичайно добре. Поки пікапи 4x4 ковзали перехрестями та намагалися просунутися вперед, маленький передньопривідний GTI продовжував рухатися, незважаючи на погіршення дорожніх умов, за винятком одного застереження. Зовнішня світлодіодна лампочка в блоках фар не виділяє достатньо тепла, щоб розтопити замерзлу дорогу, яка зрештою спотворює світло. Час від часу нам доводилося вискакувати й очищати їх від сміття. Невелика незручність, але це щось.




Звичайно, позашляховики є кращим транспортним засобом між табором і полюванням наосліп, але GTI здивував сусідніх мисливців своєю майстерністю майже бездоріжжя, коли він пересувався лісом, незважаючи на те, що протягом тижня йшов сніг. Назвати його позашляховиком — це натяжка, але він тихіший, ніж Polaris Ranger, і має підігрів сидінь і підігрів керма — і все це коштує дешевше, ніж наймодніші позашляховики.




Коли GTI не маскується під незвичайний кемп-круїзер, він залишається насолодою на міждержавних автомагістралях, навіть з м’якими блоками протектора Nokian, які зменшують відтінок зіркової керованості хот-хетча. Наші поїздки на шосе до Virginia International Raceway для підтримки Lightning Lap і до Нью-Йорка підвищили нашу загальну економію палива до вражаючих 29 миль на галлон. Редактор новин Калеб Міллер визнав GTI ідеальним для міського життя під час свого візиту у Велике Яблуко під час свят. Його компактний розмір якраз підходить для навігації по перевантажених дорогах і робить його легким для паркування. Розмотування звивистих доріг, мчання по снігу, полювання на білохвоста та життя у великому місті. Що не може GTI? Підтверджено, що він не може заманити 30-пунктовий бакс; у нас є 27 000 миль, щоб розібратися з рештою.




Перехід із комплектацією початкового рівня S означає, що не буде панорамного люка, вентильованих передніх сидінь або підігріву сидінь для задніх пасажирів. Це рішення, з яким ми відчуваємо мир. Це також означає, що 15-позиційні амортизатори з електронним керуванням не знайдуть шлях до кожного повороту. І це нормально, це приблизно 12 позицій занадто багато. Найбільше значення має 2,0-літровий чотирицилиндровий двигун із турбонаддувом потужністю 241 к.с. під капотом і шестиступінчаста механічна коробка передач, остання ще більше, тому що фундаментальний хот-хетч повинен зосереджуватися на основах.

Volkswagen Golf GTI s

Найбільшим недоліком є ​​відсутність літньої гуми, яку неможливо додати як окрему опцію. Більш липка гума зарезервована для топової комплектації Autobahn, яка коштує 39 425 доларів США. Однак на випробувальному треку спостереження, отримані під час розрізання звивистої двосмугової траси, підтвердилися: цей GTI восьмого покоління забезпечує масу механічного зчеплення. Навколо захисної подушечки гума Pirelli P Zero All Season тримається з бічним стрижнем 0,93 г і не дуже далека від 0,98 г, які ми отримали в середньому для GTI Autobahn на літніх шинах у нашому останньому порівняльному тесті .. У відділі гальмування зупинки зі швидкості 70 миль/год вимагають 169 футів, а зупинки зі швидкості 100 миль/год — 342 фути — на 19 і 38 футів відповідно довше, ніж із гумою з більшим зчепленням. Ми передбачаємо, що в майбутньому нашого GTI новий комплект коліс, обтягнутих літньою гумою, допоможе тримати цей VW на більш жорсткому повідку.




Всесезонна гума виявилася більш проблематичною при спробі отримати максимум від старту стоячи. Існує багато пробуксовування коліс, яким потрібно керувати, за умови, що система стабілізації GTI не намагатиметься спочатку мікрокерувати цим. Незважаючи на те, що система вказує, що її вимкнули та вилучили з рівняння, вона все ще залишається на задньому плані, надміру прагнучи загасити вогонь шин як на лінії, так і під час агресивного перемикання на одну-дві передачі. З легким пробуксовуванням зчеплення наш GTI розігнався до 60 миль/год за 5,8 секунди та пройшов чверть милі за 14,3 секунди зі швидкістю 101 миль/год. Це всього на 0,3 секунди від GTI SE з подвійним зчепленням і автоматом, який катається на тій самій гумі. Ми з радістю поступимося кількома десятими, щоб самостійно вести передачі.




Вибір базової моделі Golf GTI означає життя з меншим 8,3-дюймовим сенсорним екраном, який не має вбудованої навігації. І це нічого страшного, оскільки багато хто з нас віддають перевагу додаткам для навігації, які пропонують Android Auto та Apple CarPlay. Шанувальники SiriusXM будуть розчаровані, дізнавшись про його відсутність, але знову ж таки, смартфони виграють. Дротове підключення до цих мультимедійних інтерфейсів відходить у минуле, але для GTI S все ще потрібен шнур. Усі ці проблеми можна було б вирішити, перейшовши на вищий рівень комплектації до SE з його 10,0-дюймовим дисплеєм, але менший екран гучності та ручки налаштування вже виграли нас у порівнянні з метушливими тактильними елементами керування великого екрана.




Можливо, підтримуючі сидіння GTI з плед-інкрустаціями Clark і його фантастична манера водіння дозволять нам пробачити недоліки його внутрішніх матеріалів. Але ці дешеві на вигляд пластикові деталі оздоблення дивляться на нас щодня. У нас є ще 35 000 миль, щоб вирішити, чи зможемо ми жити з таким похмурим поглядом.