Volkswagen наполягає на тому, що майбутнє електромобілів швидке (і, можливо, також шалене ), прагнучи продемонструвати, що цей клас автомобіля можна зробити більш «спортивним» за допомогою ID.X Performance, представленого під час нещодавньої ID . Подія зустрічі Treffen Locarno 2023.
Незрозуміло, чи є концепт-кар і ID.7 GTX, згадані раніше, одним і тим же - знову ж таки, Volkswagen ніколи не згадував 20-дюймові легкосплавні диски " з центральним замком і гоночними шинами розміру 265 " для старшого прототипу - або карбонове крило, якщо на те пішло.
Тим не менш, ID.X Performance має обидва, не кажучи вже про підвіску « з особливо жорсткими пружинами », опущену на 60 міліметрів (мм, мабуть, порівняно з ID.7 ) . Інтер’єр із яскравими червоними акцентами так само рясніє ковшоподібними сидіннями та спеціальним 6,69-дюймовим екраном на центральній консолі для диспетчера динаміки автомобіля . Він контролює такі речі, як нова « функція прискорення », яку надає MEB у поєднанні з новою подвійною системою двигуна.
Він складається з « синхронного двигуна з постійним збудженням » для заднього приводу, доповненого вторинним синхронним двигуном для переднього приводу. Отримана установка повного приводу розрахована на вихідну потужність до 411 кіловат (кВт, що еквівалентно 558 кінським силам), на відміну від 210 кВт у новому ID.7 Pro .
ID.X Performance також оснащений зарядкою потужністю 200 кВт . Однак залишається те, що такий седан ще далекий від виробничої лінії, хоча Volkswagen тепер натякає, що це може бути щось для любителів водіння, на що варто сподіватися, оскільки автомобільна промисловість рухається до повністю електричного майбутнього.