Простіше кажучи, це неймовірно стилізована відповідь Volkswagen Audi Q7 , Porsche Cayenne , Mercedes GLE і BMW X5 . Зараз це важка битва, якщо вона взагалі була, хоча дизельні позашляховики починають відчувати себе трохи анахронізмом у нову еру електричної мотивації. Але ви не можете перемогти їх у буксируванні…
Створений на основі неймовірно гнучкої матриці деталей «MLB Evo», Touareg використовує ту саму архітектуру, що й Audi Q7, Porsche Cayenne, Bentley Bentayga та Lamborghini Urus . Це означає, що є алюмінієва підвіска, кузов, який також значною мірою складається з алюмінію, і багато інших засобів для
Огляд Volkswagen Touareg
Дещо примхливий вигляд Touareg був загострений останній раз, коли він зіткнувся з ножем хірурга, з більш потужними та витонченими лініями, які додали вигляду вишуканості та сучасності. Завдяки новій спільній платформі автомобіль фактично збільшився в розмірах, але знизився на 106 кг. Порівняно з минулим автомобілем, він на 44 мм ширший і на 77 мм довший, але нижчий, ніж його брат другого покоління; покращуючи його пропорції та полегшуючи око.
У 2003 році, коли був випущений перший Touareg, усі говорили про неймовірно високий крутний момент V10 TDI. А також поривчаста якість їзди. Цього разу вся справа в техніці. Всередині відбувся один із найбільших капітальних ремонтів кабіни від VW за десятиліття, повністю змінивши позицію Touareg і привівши його до ладу та навіть випередивши своїх найзапекліших конкурентів. Здається, що деякі матеріали інтер’єру постраждали в якості, щоб допомогти фінансувати неймовірний подвійний дисплей, але ви це пробачите, оскільки він виглядає фантастично, є неймовірно мінімалістичним і має технологічну артилерію, щоб підкріпити це.
Volkswagen Touareg огляд 2023
Серед них: «Нічне бачення» для виявлення (і, сподіваємось, уникнення) людей і тварин у темряві за допомогою тепловізійної камери; Roadwork Lane Assist для керування, гальмування та прискорення до 57 миль/год; рульове керування чотирма колесами, щоб відчувати себе спритнішим, ніж є насправді; активна стабілізація крену, щоб чарівним чином зменшити крен кузова, і проекційний дисплей, що проектується прямо на лобове скло. Ціна від 55 885 фунтів стерлінгів у Великій Британії (менш потужний із двох 3,0-літрових дизелів у комплектації SEL).
Великий VW завжди був великим позашляховиком
Touareg отримав найбільший і найкращий макіяж під час останнього оновлення, і зміни роблять його справжнім суперником, якщо ви не одержимі значками. Як всередині, так і зовні він був ретельно модернізований і дійсно має про що покричати. Повністю завантажений, це справжня технічна потужність і флагман, яким VW буде демонструвати деякий час. Але ця технологія дорога, тому будьте обережні, що ви специфікуєте.
Незважаючи на це, великий VW завжди був великим позашляховиком мислячої людини, більш стриманим і менш показним, ніж його конкуренти, він більш ніж здатний тримати себе на дорозі, тепер у абсолютній витонченості. Навіть якщо він пожертвував своєю прохідністю заради цього. Але, чесно кажучи, скільки з вас все-таки хоче взятися за грубі речі?