Чергова генерація Volkswagen Touareg постала перед широкою публікою 23 березня 2018 року на спеціальному заході в Пекіні. Варто відзначити, що це повноцінне третє покоління, а не черговий рестайлінг. Модель отримала нову платформу, революційну технічну начинку і приголомшливий дизайн. Він сильно нагадує концепт T-Prime GTE, який дебютував на два роки раніше.
У загальному і цілому, модель отримала більш динамічний і розкішний дизайн, з великою кількістю хрому, гострими лініями. Такі зміни непогано підкреслюють нову ідеологію автомобіля. Розміри Відтепер, Фольксваген Туарег позиціонується виробником як середньорозмірний кросовер. Його габарити складають: довжина 4878 мм, ширина 1984 мм, висота 1717 мм, а колісна база-2904 мм. Кліренс у моделі вражаючий, але залежить від варіанту виконання. Прості комплектації зі звичайною пружинною підвіскою можуть похвалитися дорожнім просвітом в 220 міліметрів, а топові модифікації з пневматичними балонами можуть підніматися аж до 300 міліметрів. Такий солідний кліренс укупі з високою енергоємністю дозволять автомобілю впевнено пересуватися по бездоріжжю середньої тяжкості, штурмувати відносно високі бордюри і зберігати високу плавність ходу, навіть на досить нерівному покритті. Багажник кросовера може похвалитися прекрасною місткістю. Навіть при піднятих спинках другого ряду сидінь, ззаду залишається близько 810 літрів вільного простору. Такого об'єму цілком вистачить для перевезення великих вантажів або габаритного інвентарю. Автомобіль відмінно підійде для міської експлуатації і в будь-який момент зможе пуститися в далеку поїздку з великою кількістю багажу на борту. Якщо, за примхою долі, власнику доведеться перевозити довгомірну поклажу, він завжди зможе скласти спинки заднього дивана і звільнити до 1800 літрів корисного об'єму.
Volkswagen Touareg отримав нову модульну платформу MLB Evo від Кайена останньої модифікації, досить незвичайну силову лінійку і систему повного приводу з багатодисковою муфтою. Через низький попит на внедорожную версію, виробник вирішив відмовитися від "чесної" системи з механічним міжосьовим диференціалом, демультиплікатором і блокуванням заднього моста. Саме тому, нове покоління, незважаючи на солідний кліренс, не може похвалитися серйозною прохідністю. Вперше за всю історію моделі, вона отримала рядну четвірку. Це дволітровий мотор TSI, що розвиває на нашому ринку 249 кінських сил. Крім того, він є серцем гібридної силової установки. Вона також вперше буде встановлюватися на цю модель. Виробник поки що не уточнює подробиці, відомо, що вона буде розвивати 367 сил. Для любителів агрегатів на важкому паливі, є більш традиційна V-образна турбувана дизельна шістка TDI. Вона також розвиває 249 коней, що дуже зручно з точки зору оподаткування. На вершині "силовий палітри" розташувався справжній V8. Він також працює на дизелі і дістався кросоверу від Audi SQ7. Цей мотор генерує 421 кінь і цілих 900 Нм крутного моменту.
Такий автомобіль буде мати гарний вигляд як на швидкісній магістралі, так і на грунтових дорогах далеко від міст. Салон може похвалитися ексклюзивними матеріалами обробки, вивіреної ергономікою, неперевершеною практичністю і бездоганним комфортом. Навіть сімейна вилазка на природу або кілометровий затор не зможуть доставити водієві зайвих незручностей. Виробник розуміє, що автомобілі подібного класу, в першу чергу, повинні дарувати незабутні емоції від керування. Саме тому, кросовер оснащується прекрасною силовою палітрою, що є сплавом передових технологій і легендарної німецького якості. Volkswagen Touareg- просторий, прохідний і динамічний автомобіль на всі випадки життя.