Замовником є ​​сміттєзбірна компанія Arma, і Volvo каже, що це перша важка акумуляторна електрична вантажівка від світового виробника, яка комерційно експлуатується в Африці.




«Це момент для гордості, коли ми разом з нашим клієнтом Arma та містом Рабат робимо перший крок до більш стійкого електричного транспорту в Марокко та Африці. Це чітко показує, що вантажівки з нульовим рівнем викидів відіграють важливу роль у багатьох частинах світу. Volvo є першим глобальним брендом з важкими електричними вантажівками, які комерційно експлуатуються в Африці. Ми маємо найширшу лінійку електричних вантажівок у галузі, що вже сьогодні дозволяє електрифікувати значну частину важких транспортних засобів», — говорить Мартін Нільссон, керуючий директор Volvo Trucks Morocco.

Серійна вантажівка з нульовими викидами вихлопних газів буде використовуватися для збору відходів компанією Arma в Рабаті. Замінивши існуючу дизельну вантажівку Volvo FE на електричну Volvo FE на типовому маршруті, можна заощадити приблизно 30 тонн CO2 щороку, стверджує компанія.




Volvo описує Марокко як лідера в галузі сонячної енергетики та батьківщину найбільшої у світі концентрованої сонячної електростанції Noor Quarzazate, розташованої за 200 км на південний схід від Марракеша.

«Ми пишаємося тим, що є першою компанією в галузі управління відходами в Марокко та Африці, яка вирішила інвестувати в екологічну мобільність у співпраці з Volvo Trucks. Роблячи крок до електрифікації нашого парку вантажівок, Arma зменшує свій вуглецевий слід, ще раз демонструючи нашу відданість навколишньому середовищу. Наші наміри зрозумілі: ми продовжуватимемо інвестувати в інновації, які допомагають зменшити викиди та принести користь навколишньому середовищу, одночасно підтримуючи наших клієнтів у досягненні їхніх власних цілей щодо сталого розвитку», — говорить Юссеф Ахізун, генеральний директор Arma Group.

Вантажівка Volvo FE Electric, одна з шести повністю електричних моделей вантажівок Volvo, які вже виробляються серійно. Volvo Trucks заявляє, що має найширшу лінійку електричних вантажівок для комерційних перевезень. Глобальна мета компанії полягає в тому, щоб у 2030 році 50% усіх нових вантажівок, які вона продає, були електричними.