Volvo EX30 2025 року дебютує як найменший електричний позашляховик бренду, поступаючись C40 Recharge і XC40 Recharge за розміром і ціною.
Починаючи з 36 145 доларів США, 268-сильний EX30 із заднім приводом має заявлений запас ходу 275 миль; Також доступна повнопривідна модель потужністю 422 к.с., хоча й дорожча.
Інтер’єр EX30 може похвалитися єдиним 12,3-дюймовим сенсорним екраном, безліччю перероблених матеріалів і звуковою панеллю на всю ширину панелі.
Chevy назвав Bolt EV позашляховиком, тоді як більшість людей із двома робочими очима бачили в ньому швидкісний хетчбек. Однак Bolt буде на шість футів менше після цього року , і американцям не так багато доступних електричних позашляховиків з електричними люками на вибір. Ось чому Volvo EX30 2025 року є таким освіжаючим.
Найменший Volvo
EX30, який має розміри 166,7 дюйма в довжину і 61,1 дюйма у висоту, на кілька дюймів довший і на кілька дюймів коротший, ніж звичайний Bolt. Однак Volvo майже на 3 дюйми ширший – 72,3 дюйма. EX30 також менший і дешевший, ніж повністю електричні Volvo XC40 Recharge і C40 Recharge, які обидва займають субкомпактний кінець спектра SUV. Завдяки короткій колісній базі 104,3 дюйма EX30 має дорожній просвіт 6,5 дюйма. Він також розрахований на буксирування 2000 фунтів (так само, як близнюки Recharge).
Шведський автовиробник може продавати свою найменшу модель як завгодно, тому що EX30 уособлює дух EV краще, ніж багато інших електричних моделей, які зараз продаються на наших берегах. Це повна протилежність чотиритонним гігантам, таким як позашляховик GMC Hummer EV і зростаюча кількість електричних пікапів. Очевидно, що для виготовлення меншого транспортного засобу потрібно менше матеріалів, але Volvo вжила додаткових заходів, щоб зробити EX30 екологічним.
Просто бути стійким
Поряд із використанням більшої кількості придатних для повторної переробки та відновлюваних матеріалів, Volvo каже, що оптимізувала виробничий процес, збільшивши кількість штампованих частин кузова. Компанія також співпрацює з постачальниками, які поділяють її кліматично-нейтральну місію, і більшість із них, як кажуть, взяли на себе зобов’язання використовувати 100-відсоткову відновлювану енергію до 2025 року. Volvo також використовує технологію блокчейн для відстеження важливої сировини, яка використовується для виробництва її акумуляторів.
Виробництво EX30 почнеться в Китаї, на заводі, який, як кажуть, в основному працює на кліматично нейтральній енергії, але представник компанії відмовився сказати, чи буде він врешті-решт виготовлений на заводі Volvo в Південній Кароліні, як планується для більшого, трирядний EX90. У результаті ще невідомо, чи матиме EX30 право на федеральні податкові пільги на електромобілі згідно з новими правилами .
Усередині EX30 люди можуть побачити, як Volvo спростила речі заради екологічності. Замість розкиданих стереодинаміків у дверях і на панелі приладів, як у більшості автомобілів, EX30 стандартно постачається з звуковою панеллю повної ширини, встановленою біля основи лобового скла. Містячи сім динаміків, він звільняє місце для більшого місця для зберігання в дверних панелях і зменшує кількість проводів. Звичайно, звукову систему можна додатково оновити за допомогою додаткового обладнання Harman/Kardon.
Мінімалістичний не означає простий, нудний і сумнівно зібраний в EX30, як це відбувається в Tesla Model 3 і Model Y. Натомість у ньому представлені шикарні кабіни Volvo із привабливими варіантами оббивки, від тканин зі сумішшю вовни до переробленого деніму. Він також має цікаві елементи обробки на приладовій панелі та дверях, які підкреслюються регульованим освітленням.
На центральній консолі є багато місця для зберігання, а також висувні підстаканники та інші універсальні контейнери для пасажирів на передніх і задніх сидіннях. Є також ящик для рукавичок, встановлений під центральною панеллю, з великою кількістю місця завдяки плоскій підлозі багажника. Для громіздких предметів EX30 пропонує 14 кубічних футів простору за задніми сидіннями та 32 куби в цьому ряду.
Як і Tesla, EX30 має єдиний центральний дисплей, на якому контролюється вся важлива інформація про водіння, а також інші налаштування автомобіля та опції інформаційно-розважальної системи. На вертикально орієнтованому 12,3-дюймовому сенсорному екрані працює остання версія операційної системи Android від Google. Головною новиною є те, що він нарешті включає бездротовий Apple CarPlay. Представник Volvo каже, що бездротовий Android Auto не включений, оскільки рідна система виконує цю функцію.
EX30 побудований на електричній платформі Sustainable Experience Architecture (SEA), розробленій Geely, китайською материнською компанією Volvo. Маленький ute пропонується з двома силовими агрегатами. Існує одномоторна конфігурація із заднім приводом, яка генерує 268 кінських сил і 253 фунт-фут крутного моменту. Повнопривідний варіант із подвійним двигуном забезпечує сукупну потужність 422 коні та 400 фунт-фут. Volvo стверджує, що цього достатньо, щоб розігнати EX30 до 60 миль/год всього за 3,4 секунди.
Кожен EX30 оснащений акумулятором ємністю 64,0 кВт-год. За оцінками Volvo, повна зарядка дозволить проїхати 275 миль моделі з одним двигуном, тоді як очікується, що додатковий двигун зменшить цю цифру на 10 миль. Жоден рейтинг діапазону ще не сертифікований EPA. Volvo стверджує, що з максимальною потужністю заряджання 153 кВт потрібно близько 27 хвилин, щоб зарядити акумулятор EX30 від 10 до 80 відсотків при підключенні до швидкого зарядного пристрою постійного струму.
На дорозі EX30 продовжує сприяти іміджу Volvo, що дбає про безпеку. Він оснащений усіма видами звичайних систем допомоги водієві, але також має оповіщення, яке допомагає запобігти відкриванню дверей перед зустрічними велосипедистами тощо. Також є новий монітор уваги водія, який, як кажуть, краще розпізнає, якщо водій сонливий або розсіяний. Для тих, кому важко паркуватися, EX30 також знаменує собою дебют останнього покоління автоматизованої функції Park Pilot Assist від Volvo. По суті, він здатний ідентифікувати та виконувати більше сценаріїв паркування, наприклад вигнуті та діагональні місця у стилі риб’ячої кістки.
Наближається EX30 Cross Country
Volvo нарешті запропонує електромобіль із технологією Cross Country для відпочинку на природі. Хоча виробництво планується розпочати не раніше 2024 року, EX30 Cross Country матиме ознаки своїх попередників. Це включає вищий дорожній просвіт і міцний зовнішній вигляд. Іншими яскравими деталями стануть чорні панелі на передньому бампері та дверях багажника, а також шведський прапор на капоті.
Разом із чорними 19-дюймовими колісними дисками також буде доступний набір 18-дюймових, ймовірно, з більш масивним протектором. На жаль, за словами представника Volvo, агресивні шини BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 на зображеній вище моделі не потрапять у виробництво. Однак EX30 Cross Country пропонуватиме опціональний багажник на даху.
Американська версія Volvo EX30 2025 року наразі доступна для попереднього замовлення. Ціни починаються від 36 145 доларів США за комплектацію Core початкового рівня з одним двигуном. Хоча компанія підтвердила, що середній рівень Plus і завантажений Ultimate доповнять модельний ряд, вона поки не повідомляє ціни. Це станеться задовго до того, як американські моделі почнуть надходити до дилерських центрів наступного літа.