Подумайте про Volvo S90 як про розкішний седан протилежності. Він не тільки має виразну скандинавську індивідуальність завдяки своєму характерному дизайну всередині та зовні, він також представляє певну цінність порівняно з конкурентами. З ціною, яка відповідає розкішним седанам середнього розміру, таким як BMW 5-ї серії та Mercedes-Benz E-Class , але стільки ж місця на задніх сидіннях, скільки у повнорозмірних моделей, таких як Genesis G90 і Lexus LS ., S90 знаходиться в цікавій золотій середині. Чотирициліндровий двигун з турбонаддувом є стандартним у всіх сферах, з різним ступенем гібридної допомоги. Гібридна модель Recharge є найпотужнішою та найдорожчою в серії, і вона пропонує 38 миль пробігу лише на електриці, якщо повністю заряджена.
S90 пропонує спрощену лінійку комплектацій для нового модельного року. Комплектації Plus і Ultimate замінюють старі моделі Momentum, R-Design і Inscription, а гібридний S90 Recharge доступний лише в завантаженій конфігурації Ultimate. Також є додаткові функції підключення на базі Google.
Красиво обладнана модель Ultimate – це те, що ми вибрали б, і вона пропонує пакет Lounge за 1500 доларів США, який пропонує додаткове розміщення задніх сидінь. Ви самі вирішуєте, чи додаткова продуктивність і електричний запас ходу гібрида Recharge варті тисячі більше, але базовий двигун B6 цілком достатній.
Завдяки новому м’якому гібридному силовому агрегату B6 потужністю 295 к.с. під капотом S90 показав надійний час розгону до 60 миль/год за 6,4 секунди під час нашого тестування. Хоча це трохи повільніше, ніж попередня модель T6 , низький крутний момент гібридної силової установки та чутлива восьмиступінчаста автоматична коробка передач допомагають зберегти бадьорість автомобіля.
Попередня ітерація гібридної версії Recharge, що підключається від електромережі, підірвала наш тестовий трек , зрівнявшись із результатами шестициліндрового BMW 540i xDrive (4,5 секунди) у нашому тестуванні на швидкості від нуля до 60 миль/год, і ми ще не тестували ще більш потужна гібридна установка, представлена минулого року. Ми також сподіваємось, що переглянута гібридна силова установка згладить деякі недоліки, які були раніше. Керування надійне, але компромісом є їзда, яка навряд чи нагадує махрову тканину. Нерівні ділянки дороги передають більше вібрацій в салон, ніж у конкурентів з більш м’якими рессорами. Рульове керування створює відчуття важкості, але воно не таке пряме чи точне, як хотілося б, що підриває атлетизм, який сприймається S90.
Салон S90 є, безумовно, найбільш вражаючою особливістю. Поєднання високоякісних матеріалів — деревини з відкритими порами, натуральної шкіри, шліфованого металу та дрібнозернистого пластику — поєднується в єдиному та безсумнівно сучасному просторі. Передні сидіння з електрорегулюванням у 14 напрямках комфортні протягом усього дня та підходять будь-якій формі тіла.
Однак у S90 відсутні функції, які ми звикли очікувати в цьому сегменті. Кермова колонка з ручним керуванням виглядає несподівано — і розчаровує — оскільки майже всі конкуренти Volvo пропонують регулювання потужності. Седан S90 задовольнить потреби більшості водіїв, а моделі з відкидною спинкою заднього сидіння пропонують просторий вантажний відсік. Маєте ще більше спорядження? Подивіться на V90, брата S90 з кузовом універсал .
S90 настільки ж пов’язаний, як і будь-який із його конкурентів, і він значною мірою покладається на сенсорний екран інформаційно-розважальної системи для керування багатьма своїми функціями. Усі S90 мають 9,0-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, встановлений у центрі приладової панелі. Щоб налаштувати прості функції, такі як підігрів сидінь або додатковий проекційний дисплей, користувач повинен взаємодіяти з системою. Це стає нормою для брендів класу люкс, і деякі системи більш зручні для користувача, ніж інші. Система S90 досить проста у використанні, але водієві доведеться трохи навчитися, перш ніж почуватися достатньо комфортно, щоб вносити зміни на ходу. Остання інформаційно-розважальна система Volvo на базі Android тепер підтримує Apple CarPlay і пропонує бездротове оновлення програмного забезпечення.