Відхід Volvo від бензинових і дизельних двигунів прискорюється, свідчать останні дані компанії про продажі в усьому світі. Електромобілі, що становлять дев’ятнадцять відсотків усіх поставок у лютому, стрімко зростають для компанії, орієнтованої на електрику.

Цифри для європейського регіону бренду ще сильніші: зростання на 204 відсотки в лютому порівняно з тим самим місяцем 2022 року. Volvo об’єднує свої PHEV і EV під банером Recharge, на них припадає більшість продажів (13 698 із 21 278 поставок). , з яких PHEV становили 6 983, а EV 6 715) у ЄС-ЄАВТ-Великобританії.

Volvo C40 RWD

Зокрема, одна з найновіших моделей Volvo чудово справляється із залученням покупців і переконанням існуючих власників переходити на електричний транспорт: C40. І хоча він був запущений лише наприкінці 2021 року, вже є деякі значні зміни в тому, як крутний момент і потужність передаються на дорогу.

Епоха електромобілів приносить із собою різноманітні захоплюючі інженерні новинки, однією з яких у випадку Volvo є адаптація платформи, яка раніше була призначена лише для моделей з ДВС.

CMA, що розшифровується як компактна модульна архітектура, була спільно розроблена фірмою з Гетеборга у партнерстві з її власником Geely. Остання еволюція раніше була для всіх видів передньо- та повнопривідних автомобілів. Крім XC40, приклади все ще включають Geely Boyue і Xingyue, а також Polestar 2.

Чому Volvo внесла такі значні зміни в одну зі своїх все ще відносно нових архітектур? Вартість є однією з причин: оскільки всі майбутні моделі бренду будуть електричними, набори компонентів потрібно або замінити, або фундаментально переробити.

Поки не з’явиться оригінальна платформа SEA для електромобілів – основа більшості моделей наступного покоління, таких як EX90, EX30 і виготовлений у Китаї розкішний мінівен – CMA є найсучаснішим. І разом із оновленим XC40, оновлений C40 незабаром стане першим задньопривідним Volvo за чверть століття.




Перш ніж розглядати технічні зміни, варто коротко розповісти, що це за модель.

C40 Recharge довжиною 4431 мм залишається лише електричним купе-кросовером, який поділяє деякі елементи зовнішнього вигляду з XC40.

Випущений у четвертому кварталі 2021 року, він мав батарею ємністю 78/75 кВт-год (брутто/нетто) і двомоторний («C40 Recharge Twin») трансмісія. Це, до речі, було спільно з XC40 Recharge P8 і Polestar 2. Було доступно кілька варіантів, включаючи 300 кВт і 660 Нм Pro Twin Motor.

У травні 2022 року було оголошено про альтернативну батарею ємністю 69/67 кВт/год (брутто/нетто) для 2023 модельного року, який Volvo назвала. Він випускався лише у формі переднього приводу/одного двигуна (170 кВт і 330 Нм). Що стосується виробництва, Гент (Бельгія) залишається провідним заводом, а завод Geely Luqiao доповнює будівництво для Китаю.

Тепер усе змінилося, наступні оновлення почнуть застосовуватися з випуску в травні:

власно розроблений електродвигун другого покоління з постійними магнітами, що працює на задній осі
Одиночний двигун із потужністю 170 кВт і 330 Нм із приводом переднього приводу замінено електродвигуном із постійними магнітами (е-двигун) потужністю 175 кВт, що приводить в рух задні колеса.
Батарея ємністю 69 кВт/год (загальна) у варіантах з одним двигуном перенесено, але підвищення ефективності охолодження означає WLTP на 478 км. максимальна дальність (+38 км)

Комбінація батареї ємністю 82 кВт/год і двигуна потужністю 185 кВт забезпечує максимальний запас ходу за протоколом WLTP до 533 кілометрів, заряджання постійним струмом до 200 кВт
для варіантів із повним приводом, передні двигуни потужністю 150 кВт і задні двигуни потужністю 150 кВт замінено постійним магнітом потужністю 183 кВт. -мотор на задній осі та асинхронний електродвигун потужністю 117 кВт на передній осі, батарея на 82 кВт/год і максимальний запас ходу WLTP 507 км (порівняно з 451 км для попередніх автомобілів з повним приводом)
У контексті наведених вище новин вибірка двигунів Recharge Twin Pro, що зараз випускаються, 150+150, дала мені зрозуміти, що незабаром стане історичною моделлю. Додаткові милі будуть вітатися, але заявлене «до 273» поточного двомоторного повного приводу все ще добре для класу.

Холодна погода, природно, перекреслила реальність того, наскільки C40 зможе проїхати нижче 250, але це все одно краще, ніж, наприклад, Toyota bZ4X. Ви також можете поповнити батарею Volvo за допомогою зарядного пристрою потужністю 150 кВт на 10-28 відсотків за заявлені 37 хвилин.

Це швидка річ, Twin Pro, яка розганяється до 100 км/год за 4,7 секунди, незважаючи на вагу понад 2,1 тонни. Максимальна швидкість, як і у всіх Volvo, обмежена 180 км/год.

Всередині C40 є всілякі приємні штрихи, більшість інтер’єру як у XC40. Сюди входять гарно підсвічені елементи приладової панелі та дверної обробки, кожен з яких виглядає та виглядає як витвір мистецтва. М’яких поверхонь, здається, також багато скрізь, у тому числі високоякісного килимового покриття, яке простягається з боків центральної консолі.

Піднявши капот, ви побачите невеликий багажник (30 л), де можна зберігати кабелі, а задня кришка закриває 489-літровий основний вантажний відсік зручної форми.

Система повного приводу була ідеальною для вологих і загалом брудних умов мого часу з C40, а систему HVAC також слід похвалити за те, як швидко автомобіль нагрівався. Повітродувка, сидіння та кермо не всіх електромобілів усувають холод так добре, як у цьому Volvo. Здавалося, що збереження тепла не розряджає батарею так сильно, як це часто буває в електромобілів.




З огляду на те, що XC40 є такою популярною моделлю, особливо в Британії, компанія Volvo додала таку альтернативу. І судячи з попередньої інформації про доданий запас ходу від майбутніх варіантів заднього приводу, C40, здається, має на меті ще більше зростання продажів.

Наступні електромобілі

Ми знаємо, що EX90 дасть Volvo новий висококласний електричний позашляховик на початку 2024 року, але що ще компанія планує на найближчі роки? Ймовірно, до оновлення обличчя C40 залишилося ще два роки, тоді назва може змінитися на «EC40». Його брат XC40, тим часом, має бути замінений у другій половині 2025 року. Він також може отримати новий значок: ймовірно, він стане «EX40».
Ні для кого не секрет, що Volvo також хоче перейти в сегмент нижче своїх моделей 40 серії. Під час презентації EX90 у листопаді 2022 року компанія Volvo показала контури меншого позашляховика з підсвічуванням «2023» на фоні. Зараз вважається, що EX30 буде представлено 15 червня, хоча виробництво може розпочатися лише у вересні.

Виробництво буде здійснюватися в Китаї, а на другому етапі, можливо, також у Словаччині. Це сталося після того, як 1 липня 2022 року було оголошено про відкриття першого нового заводу Volvo в Європі після Торсланди (1964) і Гента (1965). Кошице у східній Словаччині планує побудувати свої перші транспортні засоби у 2026 році. Початкова річна потужність становить 250 000 одиниць.

Цей, ймовірно, не буде пропонуватися за межами Китаю, але перший MPV бренду також на шляху. Інсайдери повідомляють, що те, що може мати маркування «EM90», буде дуже тісно пов’язане з Zeekr 009. Цей автомобіль пропонує на вибір літій-нікель-марганцево-кобальтові батареї ємністю 116 кВт/год і 140 кВт/год, які постачає CATL. Обидві версії мають два двигуни і привід на обидві осі.