Volvo Trucks повідомляє, що це перший світовий виробник, який почав серійне виробництво важких електричних вантажівок і почав їх продаж у Південній Кореї.
У Volvo Trucks кажуть, що в Південній Кореї можна електрифікувати багато видів транспорту, починаючи від міського розподілу та утилізації сміття до регіонального транспорту та будівельних перевезень.
Корейський ринок вантажних перевезень характеризується великими транспортними потоками на відносно короткі відстані, що робить його придатним для електрифікованих важких вантажівок.
Великі потоки товарів перевозяться на короткі відстані, і Volvo стверджує, що розширена громадська мережа зарядних станцій може електрифікувати більше транспортних потреб.
Південна Корея має національний план скорочення викидів CO2 і прагне досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. Електрифікація автомобільного транспорту є одним з важливих заходів для скорочення CO2.
«Ми вважаємо, що час якраз підходить для того, щоб почати продавати важкі електричні вантажівки в Південній Кореї», — каже Пер-Ерік Ліндстрем, старший віце-президент Volvo Trucks International, і продовжує: «З часткою ринку великовантажних вантажівок у Південній Кореї 22%, ми маємо відігравати важливу роль у зниженні викидів CO2 у транспортному секторі».
Мета Volvo Trucks полягає в тому, щоб до 2030 року 50% нових вантажівок, які вона продає у всьому світі, були електричними. З початку виробництва повністю електричних вантажівок у 2019 році компанія продала понад 4300 електричних вантажівок у понад 38 країнах світу.
«Очевидно, що швидкість електричного переходу в будь-якій країні дуже залежить від рішень влади. Ми бачимо, що в країнах, які ведуть перехід на електричні вантажівки, прогресивні уряди поєднали економічні стимули з цільовими податками та екологічними зонами в містах, щоб значно прискорити впровадження електричних вантажівок», – додає Пер-Ерік Ліндстрем.