Компанія Volvo зробила все правильно, коли представила останнє покоління універсала V60 з масажем Polestar . Проте гібрид, що підключається до електромережі, виявився незначним у діапазоні електромобілів, і його продуктивність не могла зрівнятися з показниками його попередника, що працює лише на газу. Тепер, з кількома додатковими налаштуваннями під обшивкою, оновлений V60 T8 eAWD Polestar Engineered нарешті демонструє солідні цифри.

Volvo V60 T8

Модернізація гібридної силової установки V60 Polestar використовується в інших моделях Volvo, які мають таку саму основу. Батарея містить третій ряд елементів, збільшуючи корисну ємність з 9,1 до 14,9 кіловат-годин. У той же час електродвигун, що приводить в дію задню вісь, отримує потужність з 87 до 143 кінських сил. Він також забезпечує 228 фунт-фут крутного моменту. Через додаткову електричну потужність 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і наддувом відмовився від нагнітача. Оновлений млин, що працює тільки з турбонаддувом, сам по собі видає здорові 312 коней і 295 фунт-фут, а загальна сукупна потужність тепер становить 455 поні і 523 фунт-фут крутного моменту, відповідно покращення 40 і 29.




Ця збільшена ємність батареї має значно збільшити запас ходу лише на електриці, і це так. У нашому крейсерському тесті зі швидкістю 75 миль/год на шосе V60 Polestar 2024 року проїхав 44 милі електромобіля, перевершивши оцінений Volvo запас ходу в 41 милю в режимі Pure і абсолютно перевершивши результат тесту моделі 2020 року на шосе на 21 милю . Загальна економія палива на нашому 200-мильному шосе також зросла з 31 миль на галон до 34. Зарядка від порожнього до повного (типовий варіант використання для PHEV) займе п’ять годин, у кращому випадку, на 240-вольтовому рівні 2 зарядне обладнання. Це нормально для нічних домашніх поповнень, але занадто повільно для полуденних поповнень. Ми звинувачуємо мізерний бортовий зарядний пристрій Volvo потужністю 3,7 кВт, компонент, який вони повинні були збільшити, коли збільшували батарею, але цього не зробили.




Додавши електродвигуну задньої осі трохи більше соку, V60 Polestar нарешті випереджає свого попередника, що працює лише на газу. З 4,1 секунди до 60 миль/год модель 2024 року випереджає V60 Polestar 2017 року, який ми тестували, на одну десяту секунди; він на три десятих перевершує PHEV 2020 року. Спринт на чверть милі за 12,5 секунди зі швидкістю 111 миль на годину перевищує результат попереднього V60 за 12,9 секунди на швидкості 107 миль на годину. 2024 V60 також покращив час проходження моделі 2020 50-70, скоротивши його з 3,4 секунд до 3,2. У протилежному напрямку V60 зупиняється зі швидкості 70 миль/год за 163 фути та зі 100 миль/год за 331 фут.

Volvo V60 T8 interior

Поведінка V60 Polestar варіюється від спокійного до кипучого, залежно від того, в якому режимі він перебуває. Залиште все в налаштуваннях за замовчуванням, і універсал віддасть пріоритет електромобілю, тихо валяючись по дорозі, поки не закінчиться сік або праву педаль не натиснуть у гніві… розумна піктограма на покажчику потужності цифрового кластера позначає точку, де більше дросельної заслінки активує двигун. Люди, які хочуть заощадити час для міської їзди, будуть раді знайти налаштування для утримання або генерування заряду під час їзди. Єдина справжня скарга тут полягає в тому, що перемикач режимів на центральній консолі зник, тепер потрібно кілька натискань центрального дисплея, щоб знайти та змінити ці налаштування.




У режимі водіння Polestar задіяна повна потужність трансмісії: газовий двигун працює на передніх колесах, а електромотор — на задніх. Двигун Volvo з турбонаддувом скромний, віддаючи перевагу більш витонченому типу рекету, який уникає тріск-тріск-поп театральності інших Hi-Po силових агрегатів. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач ніколи не дає про себе знати, а змішування між газовою та електричною силовою установкою є плавним. Регенерацію гальм можна активувати, переставивши фуру в положення B замість D, і воно достатньо потужне, щоб зупинити все шоу.

Налаштування підвіски V60 Polestar передбачає не лише кілька натискань на дисплей. Стандартні амортизатори Öhlins регулюються, так, але лише за допомогою ручок у верхній частині кожної стійки. Жорсткість за замовчуванням знаходиться на твердій стороні спектру, але м’якша їзда доступна лише за кілька клацань. Оскільки V60 поставляється з заводу, він їздить суворо, чудово переносить вагу між поворотами, коли він їде по звивистій двосмуговій дорозі, уникаючи при цьому такого роду хижаків на поганій дорозі, які ви можете отримати в такому автомобілі, як BMW M3 CS.




Незважаючи на зрілі риси дизайну, Volvo добре носить свій стиль. Як в інтер’єрі, так і в екстер’єрі не вистачає тієї модної драматургії, яка змушує автомобіль згодом виглядати старим. Передня половина кабіни затишна, але не викликає клаустрофобії, хоча є явна нестача місць для зберігання речей поза дверними кишенями. Ззаду також достатньо місця для дорослих. Частиною інтер’єру, яка з часом була вдосконалена, є інформаційно-розважальна система, яка тепер працює на базі Google і включає такі вбудовані функції, як Google Maps і Spotify, на додаток до звичайного віддзеркалення смартфона.

Наш тестовий автомобіль V60 Polestar коштує 72 345 доларів на старті — недешева пропозиція. Однак перехід до наступного рівня спортивних універсалів — сегменту, яким керують Audi RS6 Avant і Porsche Panamera Sport Turismo — потребує шестизначних витрат і надає значно більшого пріоритету чистій продуктивності. Якщо ви бажаєте знайти баланс між жвавими витівками на бездоріжжі та поїздками на роботу без викидів, V60 Polestar подарує вам і те, і інше, не відчуваючи компромісу.

Технічні характеристики 2024 Volvo V60 T8 eAWD Polestar Engineered

Vehicle Тип: передній двигун, передній і задні двигуни, задній/повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал




ЦІНА
Базова/як перевірено: $72 345/$72 925
Опції: чохол для багажу, $380; двері багажника з електроприводом, 200 дол

ТРАНСМІСІЯ
16-клапанний 2,0-літровий рядний двигун DOHC із проміжним охолодженням і турбонаддувом, 312 к.с., 295 фунт-фут + 2 двигуни змінного струму, 46 і 143 к.с., 133 і 228 фунт-фут (комбінована потужність: 455 к.с., 523 фунт-фут; Літій-іонний акумулятор 14,9 кВт/год; бортовий зарядний пристрій 3,7 кВт)
Трансмісія, передня/задня: 8-ступінчаста автоматична/прямий привід

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 14,6-дюймовий вентильований диск із канавками/12,6-дюймовий вентильований диск
Шини: Continental Premium Contact 6
235/40R-19 96W Extra Load VOL




РОЗМІРИ
Колісна база: 113,1 дюйма Довжина: 188,1 дюйма Ширина: 72,8 дюйма Висота: 56,3 дюйма Пасажирський об’єм, передній/правий: 51/42 футів 3 вантажний об’єм, позаду передній/правий: 61/26 футів 3 Споряджена вага: 4494 фунта