Компанія Volvo Buses заявила, що змінила свою європейську бізнес-модель і, як наслідок, вирішила закрити свій завод з виробництва кузовів у Вроцлаві, Польща, у 2024 році.

Тепер він «застосує ту ж успішну модель, що й на кількох інших ринках», щоб зосередитися на виробництві автобусних шасі, на яких зовнішні компанії виготовлятимуть міські та міжміські автобуси, а також автобуси преміум-класу, міжміські автобуси, йдеться у заяві Volvo Buses.

Фабрика у Вроцлаві закриється в першому кварталі 2024 року.

«Volvo Buses підписала лист про наміри щодо передачі своїх приміщень Vargas Holding», — додається в заяві.




«Забезпечення на реструктуризацію в розмірі 1,3 млрд шведських крон негативно вплине на операційний дохід у першому кварталі 2023 року».

«Наш бізнес у Європі роками був збитковим. Завдяки цій бізнес-моделі, яку ми вже сьогодні успішно застосовуємо на багатьох ринках, ми покращимо прибутковість і забезпечимо нашу довгострокову конкурентоспроможність», — сказала президент компанії Анна Вестерберг.

Volvo Buses продовжуватиме пропонувати європейським покупцям повний асортимент автобусів, але тепер у партнерстві з «вибраними» зовнішніми виробниками кузовів.

Це дало б компанії «меншу структуру, покращила б гнучкість і здатність краще відповідати вимогам ринку та вимогам клієнтів».




Повне обслуговування та послуги підтримки для поточних операторів автобусів будуть продовжені.

У Volvo Buses заявили, що Vargas Holding «перепрофілює та поступово розширить виробничі потужності» в Польщі та планує запропонувати роботу деяким нинішнім співробітникам Volvo «вже в третьому кварталі 2023 року».

«Хоча Vargas Holding працюватиме в іншій галузі, ніж наша, ключовим фактором для них є можливість найняти досвідчених співробітників, які працюють у нашій організації у Вроцлаві, необхідні для їх заснування та майбутнього розширення», — додав Вестерберг.




Рішення стосується 1600 робочих місць Volvo Buses, з них 1500 у Вроцлаві.

«Volvo Buses зробить усе можливе, щоб підтримати наших лояльних співробітників, багато з яких працюють багато років», — сказав Вестербург.

Ми працюватимемо разом з Vargas Holding, місцевою владою та іншими сторонами, щоб підтримати людей у ​​пошуку нових можливостей працевлаштування».

Незважаючи на це, Volvo Group «продовжуватиме мати міцні позиції в Польщі» після закриття заводу з 2100 співробітниками, які працюють у відділах вантажівок, будівельного обладнання та у підрозділах підтримки групи, таких як цифрові технології та ІТ, нерухомість, кадри та бухгалтерія.




Очікувалося, що впровадження нової бізнес-моделі тимчасово негативно вплине на доходи в Європі протягом перехідного періоду з 2024 по 2025 рік.

Окрім резерву на реструктуризацію в розмірі 1,3 млрд шведських крон, який негативно вплине на операційний прибуток у першому кварталі 2023 року, очікуваний негативний ефект грошових потоків оцінюється в 1 млрд шведських крон, більшість з яких вплине на результати 2024 року. Однак після завершення перехід до нової бізнес-моделі мав зробити європейські автобусні операції прибутковими.