Kia Rio - хороший автомобіль за чудовою ціною. Доступний як чотиридверний седан або п’ятидверний хетчбек, Rio пропонує просте транспортування, забезпечуючи вражаючу паливну ефективність у місті та на шосе. Багато його конкурентів, наприклад Chevy Sonic , Honda Fit і Toyota Yarisвідтоді були замінені більшими та дорожчими кросоверами, але Rio – ні, і це одна з найкращих серед небагатьох субкомпактних моделей, що залишилися на ринку сьогодні.
Потужність походить від рядного чотирициліндрового двигуна потужністю 120 к.с., з’єднаного болтами з безступінчастою автоматичною коробкою передач. Відсутність потужності Rio може перетворити штрафи за перевищення швидкості в міську легенду, але він заслуговує певної поваги за добре налаштовану підвіску. Будучи одним із найдешевших автомобілів, що продаються сьогодні, стандартне обладнання Rio робить його спокусливим вибором, а його низька ціна робить його безпрограшним на ринку до 20 000 доларів.
Kia не вносить серйозних змін у маленький Rio у 2023 році. Єдиним помітним оновленням є додавання датчика рівня масла, який сповіщатиме водія, якщо рівень масла потребує поповнення.
Ми вважаємо, що кілька сотень доларів, які відокремлюють базову модель Rio LX від моделі S, варті підвищення. Останній додає центральний підлокітник, круїз-контроль, роз’єм USB на задній панелі, заднє сидіння, що складається, з регульованими підголівниками та безключовий доступ. S також має бажані опції, такі як попередження про лобове зіткнення з автоматичним екстреним гальмуванням, супутникове радіо SiriusXM, світлодіодні фари тощо. Оскільки хетчбек додає більше вантажного простору та трохи кращий пасажирський об’єм, ми рекомендуємо його замість седана.
Rio оснащений 1,6-літровим рядним чотирициліндровим двигуном потужністю 120 кінських сил, а єдиною коробкою передач є безступінчаста автоматична трансмісія. Це не найшвидший автомобіль у світі, але хетчбек 2021 року, який ми тестували, розганявся до 60 миль/год за адекватні 8,6 секунди — нарівні з багатьма субкомпактними кросоверами. Ще більш вражаюче те, що Rio добре поглинає нерівності для такого маленького автомобіля завдяки своїй міцній конструкції та добре налаштованій підвісці. Він також добре справляється з контролем крену кузова в поворотах. Заціпеніле кермо не спілкується так багато, як ми б віддали перевагу, але воно добре зважене та точне.
За оцінками EPA , седан і хетчбек Rio будуть витрачати 32 милі на галон у місті та 41 миль на галон на шосе. Ці показники ідентичні показникам Hyundai Accent і трохи кращі, ніж у Nissan Versa. У нашому реальному тесті на економію пального на шосе зі швидкістю 75 миль/год хетчбек Rio 2021 року випустив 39 миль на галон, що приблизно на дві милі на галон нижче, ніж рейтинг EPA на шосе.
Простота - це назва гри всередині Rio, і це не дрібниця. Фактично, це чиста, проста у використанні панель приладів з елементами керування кліматом та аудіосистемою. Є багато твердого пластику, але він має приємну текстуру, а загальний зовнішній вигляд салону зрілий і вишуканий для субкомпактного автомобіля. Місця на передніх сидіннях Kia більш ніж достатньо, але пасажири на задніх сидіннях не будуть настільки щасливі через обмежений простір для ніг. Хетчбек Rio забезпечує більше місця, ніж багажник седана, але жодна Kia не є гарним вибором, якщо ви плануєте перевозити багато вантажу. Ми були розчаровані, виявивши, що складені сидіння не створюють рівної підлоги багажника в люку. Його центральна консоль конкурентоспроможного розміру, як і дверні кишені.
Rio стандартно оснащений 8,0-дюймовим сенсорним екраном, який пропонує найновіші опції бездротового віддзеркалення смартфонів як для телефонів Apple, так і для телефонів Android. Оновлена інформаційно-розважальна система є опціональною для рівня комплектації S, яка додає телематичну систему Kia UVO та супутникове радіо SiriusXM.
Тип автомобіля: передній двигун, передній привід, 5 пасажирів, 4-дверний хетчбек
ЦІНА
Базова/Як перевірено: $17 985/$20 200
Опції: технологічний пакет, $1800; килимки, 155 доларів; вантажний килимок із захистом спинки сидіння, 115 доларів; вантажний килимок, 95 доларів; вантажна сітка, 50 дол
ДВИГУН
DOHC 16-клапанний рядний-4, алюмінієвий блок і головка, порт вприскування палива
Робочий об’єм: 98 дюймів 3 , 1598 см 3
Потужність: 120 к.с. при 6300 об./хв.
Крутний момент: 112 фунт-фут при 4500 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
безступінчатий автоматичний/прямий привід
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/торсіонна балка
Гальма, передня/задня: 11,8-дюймовий вентильований диск/8,0-дюймовий барабан
Шини: Continental ProContact TX
185/65R-15 88H M+S
РОЗМІРИ
Колісна база: 101,6 дюймів
Довжина: 160,0 дюймів
Ширина: 67,9 дюймів
Висота: 57,1
дюймів Пасажирський об’єм: 90 футів 3
Вантажний об’єм: 17 футів 3
Споряджена вага: 2893 фунтів