Highlander може багато чого запропонувати, але в жорстоко конкурентоспроможному сегменті позашляховиків середнього розміру, що складається з понад двох десятків автомобілів, він лише середній гравець. Є одинадцять варіантів обробки на вибір. Доступні гібридні або негібридні силові агрегати, передній привід є стандартним, а повний привід є опціональним. Усі комплектації забезпечують грамотну керованість і плавність їзди, але манера водіння Highlander може вимагати порції кофеїну.
Інтер’єр гарно обладнаний, навіть у базовій версії L, із сучасними зручностями, зручною інформаційно-розважальною системою та безліччю стандартних функцій допомоги водієві. Моделі Limited і Platinum справляють гарне враження від Lexus завдяки гарній шкіряній оббивці, стереосистемі преміум-класу JBL і додатковим технічним функціям. Незважаючи на все це, такі конкуренти, як Kia Telluride і Hyundai Palisadeнадає більше розкоші та простору для третього ряду, Mazda CX-9 пропонує приємніший інтер’єр та кращу динаміку водіння, а Jeep Grand Cherokee L забезпечує позашляхові можливості цього бренду. Highlander, незважаючи на те, що він цілком компетентний, є менш переконливою альтернативою в порівнянні.
Стандартний V-6 Highlander був замінений новим 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом у 2023 році. Новий двигун видає 265 кінських сил і крутний момент 309 фунт-фут; Toyota каже, що комбінований показник економії палива в 24 милі на галлон дорівнює показнику вихідного V-6, що змушує нас дивуватися, чому було зроблено перемикач на меншу кількість циліндрів. Доступний новий 12,3-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи, а також 12,3-дюймовий цифровий прилад, який тепер доступний у версіях Limited і Platinum. Ці моделі високого класу також отримали зовнішні дзеркала з електроприводом, тоді як комплектації XLE та XSE додають задні підйомні двері з електроприводом без використання рук.
На нашу думку, XLE середнього класу – це те, що варто отримати. Він має підігрів передніх сидінь, бездротову панель для заряджання смартфона та люк з електроприводом, серед інших переваг. Ми також хотіли б придбати пакет Premium Audio з динамічною навігацією, який містить навігацію на приладовій панелі та оновлену стереосистему.
Highlander стандартно поставляється з 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 265 к.с., який поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім або повним приводом. Ми ще не запускали цю версію, але коли ми це зробимо, ми зможемо прокоментувати її продуктивність. 2,5-літровий чотирициліндровий двигун і два електродвигуни об’єднуються для сумарної потужності 243 кінських сили в Highlander Hybrid. Ця модель оснащена безступінчатою автоматичною коробкою передач (CVT) і можливістю вибору між переднім і повним приводом.
Використовуючи гібридний досвід
Toyota, цей силовий агрегат пропонує покупцям щось значно ефективніше, ніж стандартна модель, не поступаючись при цьому значною мірою продуктивністю; на нашому тестовому треку остання гібридна модель, яку ми випробували, розганялася до 60 миль/год за 7,3 секунди. Керування нецікаве, але стабільне, і їзда ідеально підходить для сімейного обов'язку-водія. Потенційні покупці в цьому сегменті, можливо, знатимуть, щоFord Explorer також доступний у гібридній формі. Але зіткнувши цих утесів один з одним , Toyota виходить на вершину з точки зору економії палива.
Базові моделі L і моделі середнього класу LE можуть розмістити вісім пасажирів, використовуючи багатомісні сидіння у другому та третьому рядах, але розташування семи місць із капітанськими кріслами другого ряду доступне у вищих комплектаціях. Місця для пасажирів тут більше, ніж у CX-9, але не так просторо, як у Chevrolet Traverse , особливо в третьому ряду, де дорослим людям тісно. Матеріали салону значно покращені порівняно з матеріалами Highlander останнього покоління. Високоякісні моделі Limited і Platinum забезпечують максимальний комфорт, але в порівнянні з функціями Palisade або Telluride вони не вистачають. Вантажний відсік позаду третього ряду вміщує лише чотири ручні валізи; Траверс підходить шість.
8,0-дюймова інформаційно-розважальна система входить у стандартну комплектацію більшості комплектацій, але Highlander Limited і Platinum отримують 12,3-дюймовий дисплей із додатковим 12,3-дюймовим екраном, який служить групою вимірювальних приладів. XLE та XSE середнього класу можуть бути оснащені більшим 12,3-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи, але продовжують використовувати аналогові датчики з моделей нижчого класу. Доступна аудіосистема JBL з 11 динаміками.
Toyota надає супутникове радіо SiriusXM, точку доступу Wi-Fi 4G LTE та інтеграцію Apple CarPlay, Android Auto та Amazon Alexa для всіх моделей. Бездротова зарядна панель для смартфона є додатковою та вбудована в приладову панель під дисплеєм інформаційно-розважальної системи.