Infiniti Q50 2023 року нагадує нам, що розставити всі деталі, необхідні для створення чудового спортивного седана, є складною справою. Infiniti 10 років намагалася створити цю версію Q50 і не змогла цього зробити. Q50 має привабливий стиль, але відкрийте двері, і ви зустрінете застарілий салон порівняно з такими конкурентами, як BMW 3-ї серії та Mercedes-Benz C-класу.
На відміну від цих автомобілів, Q50 стандартно оснащений подвійним турбонаддувом V-6; ці інші задовольняються турбо-чотирма. Але навіть найспортивніша модель Red Sport 400, яка має 400-сильну версію твін-турбо V-6, не така спортивна, як хотілося б. Красивий, але старий Q50 відчайдушно потребує модернізації, тому ми рекомендуємо перевірити інші розкішні седани початкового класу, які більше орієнтовані на водія, як-от Genesis G70, Kia Stinger і вищезгадані Bimmer і Benz.
На жаль, Infiniti зберегла оновлення для 2023 Q50 light. Варіант інтер’єру Saddle Brown тепер доступний для початкового рівня комплектації Luxe, а підсвічена емблема решітки радіатора тепер доступна для середнього рівня комплектації Sensory. Оздоблення Red Sport 400 отримує додатковий пакет Black Opal, який драпірує вигнутий металевий лист Q5o райдужною чорною фарбою, що змінює колір, і затемнює весь зовнішній хром автомобіля атласним чорним відтінком. 2023 Q50, як і всі інші моделі Infiniti 2023 року, що продаються в США, тепер матиме трирічний безкоштовний план технічного обслуговування без обмежень на основі пробігу.
Незважаючи на те, що Luxe є початковою точкою в ієрархії Q50, він має таку саму силову установку, як і дорожча комплектація Sensory, і все ще може похвалитися солідним списком популярних функцій і розкішних комплектацій. Він має підігрів керма та передніх сидінь, дистанційний запуск і безліч систем допомоги водієві. Ті, кому потрібна додаткова безпека повного приводу, можуть додати його за 2000 доларів, але ми зупинимося на стандартному задньому приводі та купимо комплект зимових шин для холодних місяців.
Усі Q50 оснащені 3,0-літровим двигуном V-6 з подвійним турбонаддувом, семиступінчастою автоматичною коробкою передач і заднім або повним приводом. Однак двигун Q50 доступний у двох потужностях. Стандартний завод має потужність 300 кінських сил, а орієнтований на продуктивність Red Sport 400 налаштований на 400 кінських сил. Незалежно від потужності двигуна, перемикання передач ледве помітні, навіть якщо водій перемикає передачу за допомогою пелюсткових перемикачів на кермі. Q50, які ми їздили з 19-дюймовими колесами, мали неспокійну, іноді сувору їзду, але стандартні 18-дюймові колеса базової моделі могли б покращити ситуацію. Рульове керування легке, але нешвидке та без зворотного зв’язку. Додаткова система кермового керування Infiniti Drive-by-wire, яка називається Direct Adaptive Steering, є широко рекламованою функцією.
Незалежно від конфігурації трансмісії чи потужності двигуна, Q50 2023 року не дуже потягує паливо. Найекономніша версія, за оцінками, витрачає 20 миль на галон у місті та 29 миль на галон на шосе. Ми випробували повнопривідний автомобіль Red Sport 400 на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого комплексного режиму випробувань , і він перевищив свій рейтинг EPA на 1 з результатом 27 миль на галон. Проте шестициліндрові конкуренти з турбонаддувом, такі як M340i та G70, навіть ефективніші на швидкості шосе.
Infiniti нібито є брендом класу люкс, але салон Q50 ніколи не виглядає справді розкішним, навіть у найдорожчих моделях. Внутрішня упаковка також починає здаватися застарілою. Q50 має простір для ніг на передньому сидінні вище середнього, але ця перевага зникає для пасажирів на задньому сидінні, чиє житло знаходиться майже посередині дороги. У той час як бажані функції, включаючи рульову колонку з підсилювачем регулювання, налаштування пам’яті для сидіння водія та шкіряну оббивку, є стандартними, інші зручності відсутні в списку опцій. Q50 приблизно такого ж розміру, як і його конкуренти, але його вантажопідйомність нижче середнього, а в салоні мало корисних кубиків. Це може бути комфортабельний шосейний круїзер, але Infiniti не призначений для тривалих сімейних подорожей. З об’ємом багажника приблизно 13 кубічних футів.
Інформаційно-розважальна система з подвійним екраном Q50 застаріла порівняно з більш сучасними конкурентами, але вона дозволяє відображати різні програми на верхньому або нижньому екрані, що забезпечує більш модульне використання. На жаль, є аспекти інтерфейсу, які є нелогічними. Наприклад, верхнім екраном можна керувати за допомогою дотику або за допомогою ручки керування на центральній консолі, тоді як нижнім екраном є лише сенсорний. Система справді має швидкий час реагування, і, щоб заспокоїти наші прискіпливі душі, обидва екрани мають відповідні шрифти. До семи пристроїв можна підключити до точки доступу Wi-Fi Q50, яка підтримує бездротові Apple CarPlay і Android Auto.
ТИП ДВИГУНА: 24-клапанний V-6 DOHC з двома турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива
Робочий об’єм: 183 куб. дюймів, 2997 куб.см
Потужність
: 300 к.с. при 6400 об.
ТРАНСМІСІЯ: 7-ступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач
РОЗМІРИ:
Колісна база: 112,2 дюйма
Довжина: 189,6 дюйма
Ширина: 71,8 дюйма Висота: 57,2 дюйма
Об’єм пасажира: 100 кубічних футів
Об’єм багажника: 14 кубічних футів
Споряджена маса: 4126 фунтів