McLaren GT максимально близький до комфортабельної машини Grand Touring, як показала компанія на сьогоднішній день. Іншими словами, це не стільки комфортний автомобіль Grand Touring, скільки дорожній ракетний корабель, який трохи менш гострий і трохи практичніший, ніж інші суперкари в портфоліо McLaren . Це тому, що його ДНК майже ідентична моделі 600LT, орієнтованій на трек, але з більшим акцентом на щоденній керованості протягом найшвидшого часу кола. Він може бути не таким приголомшливо швидким, як McLarens, як-от 720S і гібрид Artura— але він пропонує більш простору кабіну та більш корисний вантажний простір.
Що стосується аналогії з ракетним кораблем, GT, який ми тестували, розганявся до 60 миль на годину за 2,8 секунди, а чверть милі подолав за 10,7 секунди зі швидкістю 133 милі на годину. Так, це та сама компанія, яка виготовляє боліди McLaren Formula 1. Поки що McLaren, здається, неохоче слідує за іншими виробниками суперкарів, які займаються серфінгом позашляховиків. Якщо ви хочете щось із екзотичною табличкою та кількома рядами сидінь, вам доведеться шукати деінде. GT такий же практичний, як і McLaren.
На 2023 рік McLaren запроваджує трирічний план обслуговування на додаток до вже встановленої трирічної обмеженої гарантії та гарантії на трансмісію — усі три покриття мають необмежений пробіг. Окрім включеного технічного обслуговування, GT також додає новий пакет Stealth Badge Package, опцію фірмового підлокітника та два нових відтінки екстер’єру: Storm Gray і Volcano Yellow.
McLaren продає GT в єдиному рівні обробки, прикрашеному достатньою кількістю зручностей, щоб сподобатися типовому покупцеві цього класу. Автомобіль може похвалитися шаховим розташуванням коліс із 20-дюймовими дисками спереду та 21-дюймовими ззаду. Всі моделі оснащені світлодіодними фарами. Ліхтарі оснащені датчиками дощу та світла, а також послідовними світлодіодними індикаторами. Ззаду фіксований задній спойлер розташований над тонкими світлодіодними задніми ліхтарями, великим заднім дифузором і великими вихлопними трубами. У салоні ви знайдете таке стандартне обладнання, як шкіряна оббивка та алюмінієві елементи керування з рифленим рифленням. Кожне купе GT оснащено такими технічними функціями, як навігація, а також системою допомоги водієві, наприклад камерою заднього виду. McLaren пропонує довгий список опцій для GT, включаючи оновлену звукову систему та заднє закрите скло.
McLaren оснащує GT 4,0-літровим V-8 з подвійним турбонаддувом, який генерує 612 кінських сил і 465 фунт-фут крутного моменту. Він працює в парі з семиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка передає потужність на задні колеса. Як і слід було очікувати від автомобіля з табличкою McLaren, неймовірне прискорення є однією з багатьох сильних сторін GT. Компанія стверджує, що купе розганяється з нуля до 60 миль на годину за 2,8 секунди, але ми не мали такого, щоб перевірити це твердження. Автомобіль оснащений системою запуску та функціями, які оптимізують прискорення з місця. Ходові якості автомобіля достатньо комфортні, щоб зробити його приємним вибором для повсякденної їзди, а GT пропонує вибір режимів водіння, які дозволяють налаштувати керування автомобілем відповідно до ваших бажань.
У цей McLaren можна потрапити через двогранні двері, що є незвичайним серед автомобілів Grand Tourer. Порівняно з іншими моделями цього класу GT має недолік, коли йдеться про пасажиромісткість. У той час як більшість моделей у цьому сегменті вміщують чотирьох або більше пасажирів, це купе вміщує лише двох. Салон більш розкішний, ніж у типового McLaren, із широким використанням м’якої шкіри. Шкіряна оббивка Nappa є стандартною, а також пропонуються такі варіанти, як кашемір і мікрофібра. Додатковий панорамний скляний дах пропускає природне світло в салон.
Скляний дах доступний з електрохроматичною функцією, яка дозволяє переключатися від непрозорого до різних рівнів прозорості одним натисканням кнопки. На жаль, розкішні функції, такі як масаж і вентиляція передніх сидінь, які зазвичай пропонують інші моделі цього класу, не доступний на цьому McLaren. GT пропонує достатню для цього класу вантажопідйомність. Ззаду є задній багажний відсік, який пропонує 15 кубічних футів речей.
Є також передній багажник із додатковими 5 кубічними футами, завдяки чому загальна місткість вантажу становить 20 кубічних футів. З таким конкурентом, як DB11, ви отримуєте лише 9 кубічних футів місця для свого спорядження. Майте на увазі, однак, що завдяки розміщенню двигуна задня вантажна область GT стає дуже гарячою. Ноутбук, який там зберігався, був досить теплим, щоб викликати занепокоєння після поїздки. ви отримуєте лише 9 кубічних футів місця для свого спорядження.
Майте на увазі, однак, що завдяки розміщенню двигуна задня вантажна область GT стає дуже гарячою. Ноутбук, який там зберігався, був досить теплим, щоб викликати занепокоєння після поїздки. ви отримуєте лише 9 кубічних футів місця для свого спорядження. Майте на увазі, однак, що завдяки розміщенню двигуна задня вантажна область GT стає дуже гарячою. Ноутбук, який там зберігався, був досить теплим, щоб викликати занепокоєння після поїздки.
Лінійка технічних функцій GT включає 7,0-дюймовий сенсорний екран у портретному стилі, і автовиробник каже, що його графіка була натхненна графікою, що використовується на приватних літаках. Супутникове радіо та навігація SiriusXM є стандартними, а також звукова система з чотирма динаміками. Система Bowers & Wilkins із 12 динаміками є опційною.