Коли VW Atlas вперше з’явився в 2018 модельному році, він легко виправдав очікування покупців у сегменті трирядних позашляховиків. Це була велика коробка з великою кількістю місця всередині та достатніми функціями для сім’ї, щоб і діти, і батьки були задоволені. Але поява Kia Telluride і Hyundai Palisade лише через кілька років перевернула планку, допомогвши тим самим сім’ям зрозуміти, що вони можуть отримати набагато кращий інтер’єр і навіть більше функцій приблизно за ті самі гроші. У 2024 році VW дає Atlas ще одне оновлення — у нього вже було одне оновлення для 2021 року — і це останнє оновлення явно спрямоване на покращення внутрішньої гри позашляховика, щоб наздогнати корейців.
Зміни інтер'єру ефективні на основі першого враження. Матеріали стали набагато кращими, ніж раніше, з меншою кількістю твердого пластику та більшою кількістю шматочків шкіри та приємних на дотик матеріалів на панелі приладів. VW також додав стьобану шкіряну оббивку на верхніх рівнях комплектації, а також доступні різні варіанти обробки, такі як дерево, матовий метал і матеріали, що нагадують вуглецеве волокно, які додають таку необхідну текстуру дверним панелям. І Atlas залишається одним із найбільш містких трирядних позашляховиків, які ви можете придбати, з другим рядом великого розміру, доступним або з лавою для трьох осіб, або з кріслами капітана, і двомісним третім рядом, у якому можуть проживати дорослі.
На жаль, зменшення салону також означає, що неприємні сенсорні елементи керування та надто складна інформаційно-розважальна система Volkswagen потрапили в Atlas. Це робить інтерфейс драйвера набагато менш інтуїтивно зрозумілим і видаляє багато фізичних елементів керування, таких як тактильні ручки та кнопки HVAC попередньої моделі, на користь меню, розташованих глибоко в сенсорному екрані. Навіть люк на даху керується сенсорним повзунком, і хоча Volkswagen рекламує свої розширені голосові команди та керування жестами, ми не знайшли їх як задовільну альтернативу. Самі екрани великі — 10,3-дюймовий цифровий датчик і 12,0-дюймовий центральний сенсорний екран є стандартними, але ми не прихильники цього підходу. Як і в інших моделях, таких як GTI і Golf R, програмне забезпечення VW просто незручне для користувача.
Ще одна суттєва зміна для Atlas 2024 року – це оновлений 2,0-літровий чотирицилиндровий двигун з турбонаддувом, який тепер є єдиним двигуном. Старий 3,6-літровий VR6 зник, і цей новий двигун потужніший, ніж попередній базовий чотирициліндровий турбонаддув, завдяки більшому турбонагнітачу та зміненій настройці. Його 269 кінських сил і 273 фунт-фут крутного моменту є достатніми, якщо не провідними в класі, і він зберігає 5000 фунтів буксирувальної здатності та пропонує покращену економію палива, оцінену EPA, від 20 миль на галлон до 23 миль на галлон у сукупності, залежно від рівня комплектації та чи ви обираєте передній або повний привід 4Motion.
Новий двигун пропонує корисне покращення прискорення порівняно зі старим VR6, оскільки ми виміряли час до 60 миль/год за 7,3 секунди в нашому повнопривідному автомобілі, що тестувався у 2024 році. Це на півсекунди швидше, ніж важчий Atlas VR6 AWD 2018 року на 98 фунтів , і є конкурентоспроможним з багатьма іншими трирядними позашляховиками. Ми також досягли 25 миль на галон під час нашого тесту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що відповідає рейтингу EPA та відзначає покращення на 1 милю на галон у порівнянні з результатом моделі VR6. VW також, здається, покращив реакцію дросельної заслінки, а восьмиступінчаста автоматична коробка передач швидко перемикає передачі, щоб допомогти новому силовому агрегату почуватися бадьоріше, ніж раніше.
З шасі позашляховика мало що змінилося — один з аспектів Atlas, який і так не потребував особливого вдосконалення. Цей VW добре їздить навіть на 21-дюймових колесах, з хорошим контролем кузова та достатньою податливістю, щоб подолати вибоїсті ділянки дороги з мінімальною жорсткістю. Рульове управління нечітке, і ви відчуваєте вагу Atlas, якщо штовхати його в поворотах, але він настільки зручний і врівноважений, як ви хотіли б бачити сімейний автобус. Результат ковзання 0,84 г є солідним показником зчеплення для трирядного автомобіля, а гальмівний шлях нашого тестового автомобіля на 170 футів зі швидкості 70 миль/год трохи кращий, ніж у попередніх моделей Atlas, які ми тестували. Поки ви не очікуєте GTI від трирядних позашляховиків, тюнінг цілком підходить для цього типу автомобіля.
За початковою ціною трохи менше 40 000 доларів, базовий Atlas SE 2024 року пропонує більший набір стандартних функцій, ніж раніше. Вентильовані передні сидіння та підігрів рульового колеса тепер включені в базову комплектацію, як і всі системи допомоги водієві. Також є нова позашляхова версія Peak Edition із всюдихідними шинами та додатковим покриттям, що стає обов’язковим для будь-якого SUV у цьому сегменті. Нові фари та задні ліхтарі дещо модернізують зовнішній вигляд, але це все одно квадратна штука з плитою без особливого дизайну. Це добре для базових комплектацій, але за ціною вищих комплектацій Atlas, як-от наш тестовий автомобіль SEL Premium R-Line 4Motion із завантаженою ціною 54 895 доларів США, ми очікували б більшого шику.
Постійні оновлення VW Atlas протягом модельного ряду зберегли його конкурентоспроможність у переповненому сегменті трирядних позашляховиків, але він все ще не є видатним. Незважаючи на те, що його новий інтер’єр значно кращий, ніж раніше, наполягання VW на сенсорних елементах керування означає, що тепер у салоні форма ставиться над функціями. Велика кількість простору для вантажу та людей залишається головною перевагою Atlas, але загалом оновлення 2024 року не змінить статус цього великого VW як гравця середнього класу серед сімейних позашляховиків.
Технічні характеристики 2024 Volkswagen Atlas SEL Premium R-Line 4Motion
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 6 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: $53 805/$54 895
Опції: капітанські крісла другого ряду, $695; Фарба Aurora Red Metallic, 395 доларів
ДВИГУН
16-клапанний рядний двигун DOHC із проміжним охолодженням, залізний блок і алюмінієва головка, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм
: 121 дюймів 3 , 1984 см 3
Потужність: 269 к.с. при 5500 об./хв.
Крутний момент: 273 фунт-фут при 1600 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 13,2-дюймовий вентильований диск/12,2-дюймовий вентильований диск
Шини: Bridgestone Alenza Sport A/S
265/45R-21 104T M+S Enliten
РОЗМІРИ
Колісна база: 117,3 дюйма
Довжина: 200,7 дюйма
Ширина: 78,3 дюйма
Висота: 70,4 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/задній/правий: 61/53/39 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/задній/правий: 97/56/21 футів 3
Споряджена вага: 4630 фунтів