Короткий тизер не містить багато деталей, але він дає нам гарний погляд на деякі зміни, внесені VW. Золота фарба є найочевиднішим доповненням, вона виглядає набагато вишуканіше, ніж обрані кольори, які пропонуються покупцям Golf R. Спеціальний графічний пакет також проходить уздовж нижньої частини дверей, відповідаючи чорним кришкам дзеркал на обох боках. Ми також бачимо набір 19-дюймових коліс марки Estoril, за якими сидить набір синіх гальмівних супортів. VW також оснастив моделі Golf R 333 Limited Edition вихлопною системою Akrapovič із чотирма яскравими насадками. Це точно звучатиме чудово.
Хоча це майже все, що VW підтвердив досі, є додаткові натяки щодо того, що ми можемо очікувати від його назви. Минулого року VW випустив кілька різних варіантів спеціальної моделі Golf R 20 Years для різних світових ринків. У Європі ця ювілейна модель була оснащена варіантом 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом потужністю 328 кінських сил і крутним моментом 310 фунт-фут. Якщо виміряти цю потужність у німецьких Pferdestärke, ця цифра підскочить до круглих 333 к.с. Тоді цілком імовірно припустити, що подібно оброблений двигун знайде свій шлях до Golf R 333. Це також зробить Golf R 333 прив’язаним до титулу найпотужнішої моделі Golf.
Ми очікуємо, що двигун високої потужності буде працювати в парі або з шестиступінчастою механічною коробкою передач, або з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням від VW, але VW також може обмежити пакет однією коробкою передач. Подібно обладнані моделі 20 Years здатні розвивати 62 милі/год за 4,6 секунди.
Незалежно від того, чи вирішить VW привезти Golf R 333 у США чи ні, ми сподіваємося, що ми не отримаємо ще одного розбавленого результату, як у випадку з моделями 20 Years. Оскільки VW, за чутками, повністю відмовиться від Golf з двигуном ICE після восьмого покоління, це може являти собою один із останніх шансів на правильний гарячий хетчбек обмеженої серії.