Volkswagen ID.3 можна розглядати як Golf для електричної ери, тому це велика новина, коли є оновлення. Так сталося сьогодні, коли Volkswagen представив хетчбек «другого покоління».

Це трохи розтягує речі, оскільки це справді більше фейсліфтингу, і Volkswagen визнав, що автомобіль отримує переваги від «всебічного оновлення», а не від повного редизайну. З огляду на це, є низка змін, тож давайте поглибимося безпосередньо.

new Volkswagen ID.3

ID.3 був представлений менше чотирьох років тому , тому він не старий. Однак це не завадило дизайнерам трохи освіжити речі.

Незважаючи на те, що автомобіль миттєво впізнається, він отримав новий передній бампер з «оптимізованою» повітрозабірною системою, а також систему активних шторок. Це виглядає трохи стильніше, ніж старі установки, і центральний впускник тепер об’єднаний вираженими повітряними завісами, які покращують потік повітря навколо передніх коліс.

Одна зміна, яка не відразу виділяється, це новий капюшон, який легко не помітити. Однак Volkswagen зазначив, що «тепер він виглядає довшим, оскільки чорну смугу під лобовим склом було видалено, а поглиблені секції з боків створюють додаткове враження візуального подовження».




На перший погляд задня частина здається перенесеною, але задні ліхтарі дещо змінені. Незважаючи на те, що вони виглядають практично ідентично своїм попередникам, Volkswagen зазначив, що елементи на люку тепер підсвічуються. Крім того, стоп-сигнали створюють Х-подібну форму, а також є динамічні покажчики повороту.

Нарешті, є новий зовнішній вигляд Dark Olivine Green, який «символує ексклюзивність і преміальну вартість». У Volkswagen кажуть, що «переливна металева фарба має теплий, золотий перламутровий ефект і підтримує сучасні, чіткі контури зовнішнього дизайну». Його контрастує чорний дах і матове сріблясте оздоблення.

Volkswagen ID.3

Що стосується розміру, то новий ID.3 має довжину 167,8 дюйма (4261 мм), ширину 71,2 дюйма (1809 мм) і висоту 61,5 дюйма (1562 мм), а колісна база охоплює 109,1 дюйма (2770 мм). Практично всі ці розміри залишилися, але модель на 0,2 дюйма (6 мм) нижча за попередницю.

Дизайн дежавю зберігається в салоні, але Volkswagen прислухався до власників і вніс кілька покращень. Окрім високоякісних матеріалів, ID.3 був оснащений новими приємними на дотик акцентами, а також оновленими дверима з щедрими підлокітниками.

Покупці також знайдуть оббивку з мікрофібри Artvelours Eco на сидіннях і панелях дверей. Це стильний матеріал, і Volkswagen каже, що «тканина на 71 відсоток складається з вторинної сировини, отриманої шляхом переробки пластикових відходів, які раніше були утилізовані принаймні один раз».




Інша частина салону в основному перенесена, але ми можемо побачити нові центральні вентиляційні отвори зі значком «ID.3». Покупці також знайдуть 5,3-дюймову цифрову панель приладів і стандартну 12-дюймову інформаційно-розважальну систему. До них може приєднатися проекційний дисплей доповненої реальності з динамічними навігаційними інструкціями, які, здається, проектуються на 33 фути (10 метрів) перед транспортним засобом.

Живлення забезпечує літій-іонний акумулятор ємністю 58 або 77 кВт/год. Перший дає ID.3 Pro запас ходу WLTP до 265 миль (426 км), а другий дозволяє ID.3 Pro S проїхати до 339 миль (546 км) на одному заряді.

Незалежно від обраної батареї, потужність забезпечує встановлений ззаду електродвигун, який розвиває 201 к.с. (150 кВт / 204 к.с.) і 229 фунт-фут (310 Нм) крутного моменту. Це дозволяє ID.3 Pro розганятися з 0-62 миль/год (0-100 км/год) за 7,3 секунди, тоді як ID.3 Pro S виконує те саме завдання за 7,9 секунди. З огляду на це, обидві моделі мають максимальну швидкість 99 миль/год (160 км/год).




Коли приходить час заряджати, ID.3 Pro може заряджатися від 5 до 80% за 35 хвилин за допомогою швидкого зарядного пристрою потужністю 120 кВт. ID.3 Pro S має зарядну потужність до 170 кВт, що дає змогу отримати 80% заряду всього за 30 хвилин.

2024 ID.3 має функцію Plug & Charge, і Volkswagen зазначив, що «в майбутньому двонаправлене заряджання буде можливим і вдома в поєднанні з відповідною системою управління енергією будинку». Це обіцяє бути благом для споживачів, оскільки вони зможуть використовувати свій автомобіль для живлення будинку під час відключень.