Volkswagen підтвердив, що на додаток до майбутнього компактного електромобіля ID.2 він також буде виробляти ще дешевший автомобіль під назвою ID.1. Нова модель розширить межі можливостей автовиробників у виробництві доступного електромобіля .
У той час як серійний автомобіль на основі концепту ID 2all буде коштувати нижче 25 000 євро (26 376 доларів США за поточним курсом обміну), ID 1 буде коштувати менше 20 000 євро (21 100 доларів США). Незважаючи на те, що обидва матимуть багато спільного, очікується, що перший матиме більші пропорції, майже схожі на кросовер, тоді як останній буде більше схожий на хетчбек.
«Ми також працюємо над транспортним засобом вартістю менше 20 000 євро, що стане ще більшим викликом», — сказав Томас Шефер, голова бренду VW . «Це частина нашої ДНК, де Volkswagen також має зобов’язання, які ми всі повинні прийняти, і ми працюємо над цим на повну. У найближчі пару місяців ми повідомимо про це».
Проте Шефер визнав, що створити цей автомобіль нелегко, сказавши, що VW доведеться працювати над створенням ефекту масштабу, щоб зробити ID.1 прибутковим. На щастя, у автовиробника є дочірні бренди, як-от Škoda та Cupra, через які можна продавати версію автомобіля під іншим знаком.
Це допоможе знизити собівартість виробництва, але очікується, що автовиробник також використовуватиме для цього дешевші хімікати для літій-залізо-фосфатних акумуляторів, повідомляє Autocar . Ці елементи не є такими енергоємними, як літій-іонні батареї, але це має менше значення для меншого та легшого автомобіля.
Очікується, що він буде приблизно такого ж розміру, як Polo, але все ще може бути достатньо великим, щоб тягнути близько 57 кВт-год акумуляторів. Це може дати йому запас ходу близько 250 миль (402 км), що було б значним покращенням у порівнянні з VW e-Up!
На жаль, враховуючи його розмір, VW навряд чи запропонує ID.1 (або ID.2, якщо на те пішло) у Північній Америці. Електричний міський автомобіль, ймовірно, буде випущений лише в Європі та на інших ринках, покупці яких цінують маленькі автомобілі.