Це передній привід (обидва ID.3 та ID.4 пропонують опціональний повний привід), запас ходу до 450 км (280 миль), такі технології, як Travel Assist, IQ.LIGHT або Electric Vehicle Route Planner і новий бренд VW. «мова дизайну».
Серійні моделі базуватимуться на платформі MEB Entry, і цей один із 10 нових електромобілів Volkswagen випустить до 2026 року.
Томас Шефер, генеральний директор VW Passenger Cars. сказав: «Ідентифікатор. 2все показує, куди ми хочемо розвинути бренд. Ми швидко впроваджуємо трансформацію EV, щоб надати електричну мобільність масам».
VW заявив, що планує запустити виробництво в Європі в 2025 році.
«Мета — початкова ціна менше 25 000 євро», — йдеться в заяві.
«Завдяки вдосконаленій платформі MEB Entry ID. 2all оснащено особливо ефективним приводом, акумулятором і технологією зарядки. Він оснащений потужним електричним двигуном потужністю 166 кВт/226 к.с. і матиме розрахований запас ходу WLTP до 450 км».
Головний дизайнер Андреас Міндт сказав: «ID. 2all дає попередній перегляд [нашої] нової мови дизайну, яка базується на трьох стовпах: стабільність, привабливість та ентузіазм».
Ця нова мова дизайну включає стиль C-стійки, розроблений для першого Golf, випущеного ще в 1974 році.